کد خبر : 1812148 | 04 اسفند 1400 ساعت 14:19 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

یازده بازیکن منتخب شهر خودرو برای دیدار با هوادار؛

خارجی‌های شهرخودرو بازهم نرسیدند

داوود سیدعباسی سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو از نفرات ترکیب اولیه تیمش برای دیدار با هوادار تهران رونمایی کرد.

خارجی‌های شهرخودرو بازهم نرسیدند

به گزارش "ورزش سه" یکی از مهم‌ترین نبردهای هفته نوزدهم در مشهد به انجام می‌رسد، جایی که عنابی‌پوشان شهرخودرو بعد از کسب اولین پیروزی فصل مقابل نفت در مسجدسلیمان، حالا در سودای دومین برد متوالی برای پررنگ‌کردن شانس بقای خود در لیگ برتر هستند و دوئلی دشوار مقابل هوادار تهران دارند.

داوود سیدعباسی در روزی که محمد محمدزاده و آزاد جعفرزاده را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، در ترکیب تیم برنده هفته گذشته‌ی شهر خودرو ... تغییر را اعمال کرده و از بازیکنان متفاوتی نسبت به دیدار با نفت مسجدسلیمان در جمع نفرات اولیه شهر خودرو بهره برده است.

مسعود زائر کاظمینی و رضا کرملاچعب بازیکنانی هستند که به جای مرتضی حسین‌زاده و رحمان جعفری امروز در قیاس با مسابقه‌ی قبلی در ترکیب اصلی شهر خودرو به میدان خواهند رفت.

گفتنی است که تیتو اوکلو و جکسون مورگان دو خرید خارجی زمستانی شهر خودرو امروز هم در فهرست تیم مشهدی حضور ندارند و گویا هنوز مشکل بازی این دو بازیکن سودانی حل و فصل نشده است.

ترکیب اولیه شهرخودرو خراسان مقابل هوادار تهران:

میلاد فراهانی، مجتبی بیژن، احسان حسینی، حسین حیدری، علی طاهران، محمدرضا فلاحیان، فردین رابط، مهدی شریفی، مسعود زائر کاظمینی و رضا کرملاچعب

دیدگاه‌ها