کد خبر : 1812196 | 04 اسفند 1400 ساعت 17:30 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

به عنوان یک مشهدی امیدوارم فوتبال این شهر سامان بگیرد

عنایتی: نمایش بازیکنانم در حد انتظار نبود

سرمربی تیم فوتبال هوادار علی‌رغم پیروزی شاگردانش در مسابقه امروز، نسبت به نمایش آن‌ها گلایه داشت.

عنایتی: نمایش بازیکنانم در حد انتظار نبود

به گزارش "ورزش سه"، بعد از برتری یک گله هوادار در مشهد مقابل شهرخودرو، رضا عنایتی سرمربی بنفش‌پوشان تهرانی در کنفرانس خبری بعد از بازی حاضر شد و در صحبت‌های اولیه خود گلایه زیادی نسبت به نمایش امروز شاگردانش داشت و علی‌رغم کسب نتیجه پیروزی و 3 امتیاز بیرون از خانه، از کلیت مسابقه امروز رضایت نداشت.

عنایتی در بخش ابتدایی صحبت‌هایش گفت: درباره بازی حرفی برای گفتن ندارم؛ انتظاری که از تیمم داشتم و مسائلی که تمرین کرده بودیم، در زمین رخ نداد و فکر می‌کنم تیم کاملاً به‌هم ریخته‌ای بودیم.

سرمربی هوادار با اشاره به شرایط زمین ورزشگاه ثامن الائمه ادامه داد: شرایط زمین و لغزندگی آنهم بر دو تیم تأثیرگذار بود، اما به دنبال بهانه نیستیم؛ انتظار داشتم بازیکنانم بیشتر تلاش کنند و وظایف خود را در زمین انجام دهند.

رضا عنایتی با آرزوی موفقیت برای شهرخودرو در ادامه فصل، درباره شرایط فوتبال مشهد توضیح داد: انشالله این تیم در ادامه مسابقات موفق باشد و فوتبال مشهد سر و سامان بگیرد؛ چون وضعیت نگران‌کننده است. این شرایط متعلق به الان هم نیست و همین وضعیت چند سال متوالی برقرار بوده است.

وی افزود: به‌عنوان یک مشهدی امیدوارم فوتبال مشهد سر و سامان بگیرد و شرایط مهیا شود تا هواداران مشهدی همچون سالیان گذشته تیم‌های خود را در لیگ برتر تشویق کنند.

عنایتی در بخش پایانی کنفرانس خبری در واکنش به سوالی درباره عملکرد داور مسابقه، پاسخ جالبی داد و گفت: قسم خورده‌ام کاری با داوری نداشته باشم؛ در طول مسابقه صحنه‌هایی رخ می‌دهد که یا به‌حق هست یا نیست و الان هم در پایان مسابقه جا دارد به داوران خسته نباشید بگویم.

دیدگاه‌ها