کد خبر : 1812271 | 04 اسفند 1400 ساعت 21:45 | 48.6K بازدید | 8 دیدگاه

همچنان در تلاشیم تا مشکل یزدانی و مرادمند را حل کنیم

فتاحی: من که می‌دانم چه تیم‌هایی سرباز بازی می‌دهند!

معاون باشگاه استقلال می‌گوید از ظرفیت‌های قانونی برای استفاده از یزدانی و مرادمند استفاده خواهند کرد.

فتاحی: من که می‌دانم چه تیم‌هایی سرباز بازی می‌دهند!

به گزارش "ورزش سه"، سعید فتاحی بعداز دیدار استقلال و فجرسپاسی در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند که باید به خدمت سربازی بروند، گفت: تشکر ویژه دارم از کادرفنی و بازیکنان تیم. به هواداران خوب استقلال تبریک می‌گویم. بزرگترین مشکل این است که چرا امروز بعد ازظهر نظام وظیفه درباره سربازان بیانیه دادند؟ اگر قرار بود سرباز شوند، چرا قبل‌تر نگفتند؟ چرا قبل از بازی اعلام کردند؟ شائبه‌هایی در این خصوص وجود دارد.
او ادامه داد: استقلال از تمام ظرفیت‌های قانونی استفاده کرد و درخواست خود را ارائه داده است. سیاوش یزدانی بازیکن ملی‌پوش ما است. ایشان 8 اسفند تازه 30 سالش تمام می‌شود، چطور برای او یکم اسفند تاریخ اعزام زده‌اند؟ همه می‌دانند مرادمند در اردوی تیم ملی بوده است. قانون می‌گوید بازیکنی که در سطح ملی باشد تا 30 سالگی می‌تواند بازی کند، چرا این شامل مرادمند نباید بشود؟ وقتی فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش نامه داده‌اند، عجیب است. این ها سوالاتی است که باید از مسئولان نظام وظیفه بپرسید.
مسئولان اجرایی باشگاه استقلال درباره استفاده سایر تیم‌ها از سربازان تاکید کرد: من اگر بگویم کدام تیم مشمول سربازی دارد و کدام تیم ندارد، درست نیست. من سالها سازمان لیگ بودم و اینها را می‌دانم. بقیه تیم‌ها هم تخلف نکردند اما از ظرفیت قانونی بهره بردند. همان کاری که باشگاه استقلال می‌خواهد انجام بدهد. ما بر مدار قانون در همه مسائل پیش رفتیم. در تبلیغات محیطی و بازیکنان خارجی هم اینگونه بوده است. بعد از این هم بر اساس قانون پیش می‌رویم.
فتاحی در پاسخ به این پرسش که آیا یزدانی و مرادمند به خدمت سربازی می‌روند، افزود:‌ ما هنوز تلاش می‌کنیم. یک ماه در حال نامه نگاری هستیم. هرکاری لازم بوده انجام دادیم اما به نتیجه نرسیدیم. قطعا از ظرفیت قانونی استفاده خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها