کد خبر : 1812285 | 04 اسفند 1400 ساعت 22:40 | 55.4K بازدید | 11 دیدگاه

چهره درهم مجیدی سرانجام شکسته شد؛

فرهاد و فرزاد؛ فریاد شادی دو برادر

سرمربی آبی‌پوشان پایتخت بعد از گلزنی جعفر سلمانی لبخند شادی و پیروزی بر لبانش نقش بست.

فرهاد و فرزاد؛ فریاد شادی دو برادر

به گزارش "ورزش سه" فرهاد مجیدی که به‌واسطه مشکلات پیش‌آمده برای حسین مرادمند و سیاوش یزدانی، امروز با چهره‌ای نگران و درهم وارد ورزشگاه آزادی شده بود و نگاهی به تصاویر ورود مجیدی نشان می‌داد که سرمربی آبی‌ها مغموم از غیبت دو ستاره کلیدی تیمش است، به‌واسطه ثبت گل پیروزی، چهره‌اش باز شده و تصویری متفاوت از سرمربی استقلال شکار شد.

فرهاد مجیدی بعد از آن‌که جعفر سلمانی باسماجت و یک ضربه‌ای زیبا توانست دروازه فجر را فرو بریزد، با مشت‌هایی گره‌کرده و لبخندی بر لب رو به نیمکت و دستیاران خود، شادی بعد از گل آبی‌ها را انجام داد و این‌گونه دگرگونی در چهره‌ی مجیدی بعد از ناراحتی ابتدای مسابقه پدیدار شد. دور از فرهاد مجیدی، برادرش فرزاد در تصویر دیده می‌شود که او هم ژست شادی و پیروزی به خود گرفته و دوان دوان به سوی جعفر سلمانی در حال حرکت است.

سرمربی استقلال با هوشیاری بعد از پایان مسابقه تصمیم به روزه سکوت گرفت و ترجیح داد تا درباره مشکلات پیش‌آمده برای سربازان تیمش صحبتی نکند و صالح مصطفوی را به نشست خبری فرستاد تا امشب دور از حواشی و داستان‌ها، شادمان از یک برد خاص در غیاب مهره‌های کلیدی‌اش باشد و از فردا به ادامه شرایط استقلال در لیگ بیست و یکم و مشکلات پیش‌آمده برای دو مدافع تیمش فکر کند.

در کنار مرادمند و یزدانی، فرهاد مجیدی باید زودتر تصمیم خود را هم برای کاپیتان آبی‌ها بگیرد و سرنوشت وریا غفوری را هم مشخص کند تا وضعیت این مهره کلیدی استقلال هم زودتر مشخص شده و غفوری بتواند به تمرینات بازگردد و خود را مهیای حضور در ترکیب کند.

دیدگاه‌ها