کد خبر : 1812304 | 05 اسفند 1400 ساعت 01:37 | 30.8K بازدید | 23 دیدگاه

طلسم رونالدو؛ مادرید دیگر خوش‌یمن نیست! (عکس)

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی منچستریونایتد نمایش کم فروغی در خانه اتلتیکومادرید داشت.

طلسم رونالدو؛ مادرید دیگر خوش‌یمن نیست! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امشب و در شرایطی که در برخی دقایق خوش شانس بود، در استادیوم واندا متروپولیتانو برابر اتلتیکومادرید به تساوی 1-1 دست یافته و بخت خود برای صعود به دور یک چهارم لیگ قهرمانان را افزایش داد. تیم دیگو سیمئونه دو بار توپ را به دیرک دروازه یونایتد زد، اما در نهایت الانگا روی تک موقعیت شیاطین سرخ موفق به باز کردن دروازه یان اوبلاک شد.
اما کریستیانو رونالدو عملکرد چندان خوبی در این دیدار نداشته و در طول 90 دقیق اسیر یارگیری فشرده مدافعان اتلتیکو شد. ستاره پرتغالی در این بازی حتی یک فرصت گلزنی هم به دست نیاورد و تنها یک بار در نیمه اول از پشت محوطه اقدام به ضربه زدن کرد که شوت او با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

کریستیانو رونالدو در چهار بازی خود مقابل اتلتیکو مادرید در استادیوم واندا متروپولیتانو در تمامی رقابت ها موفق به گلزنی، پاس گل یا ثبت پیروزی نشده است.

کریستیانو رونالدو که سابقه 25 بار گلزنی در مجموع مقابل اتلتیکومادرید و فقط دو هت تریک در لیگ قهرمانان برابر این تیم در کارنامه داشت، امشب در باز کردن دروازه اتلتیکو ناکام مانده و نتوانست روند درخشان گذشته را تکرار کند. البته یونایتد علیرغم منتفی شدن قانون گل در خانه حریف، در مسابقه برگشت در خانه و در استادیوم اولدترافورد بازی می کند و طبیعتا شانس صعود این تیم بیشتر از حریف است. کریستیانو رونالدو که سال 2022 را اصلا خوب آغاز نکرده، در لیگ قهرمانان نیز موفق به گلزنی نشد تا احتمالا شاهد افزایش انتقادات از سوی کارشناسان باشد.

1694062

 

1694063

 

1694065

دیدگاه‌ها