کد خبر : 1812308 | 05 اسفند 1400 ساعت 02:22 | 13.3K بازدید | 7 دیدگاه

از عملکرد تیم رضایت دارم؛

سیمئونه: توپ نمی‌خواست وارد دروازه شود

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید به جز نتیجه از همه اتفاقات دیدار مقابل منچستریونایتد رضایت دارد.

سیمئونه: توپ نمی‌خواست وارد دروازه شود

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکومادرید در شبی که فرصت های خوبی را از دست داده و دو بار توپ را به دیرک دروازه یونایتد کوبید، در نهایت مقهور فرصت طلبی حریف شده و به تساوی 1-1 در مادرید رضایت داد. دیگو سیمئونه در پایان مسابقه از عملکرد شاگردان خود ابراز رضایت کرده و مدعی شد فرصت های اتلتیکو تبدیل به گل نشده است.
دیگو سیمئونه گفت: "منچستریونایتد تنها از عدم فرصت طلبی ما در این بازی بسیار خوب استفاده کرد، ما فرصت های خوبی برای گلزنی داشتیم. روحیه تیمی و کار جمعی بازیکنان اتلتیکومادرید خوب بود و من در بسیاری از موارد از عملکرد تیم رضایت دارم. نحوه مبارزه بازیکنان و شکل برنامه ریزی تیم در بازی را دوست داشتم. موفق به کسب پیروزی نشدیم، امکان مسیر هنوز ادامه دارد.

1694070


تلاش زیادی برای پیروز شدن انجام دادیم، اما نتوانستیم از موقعیت خوب آنخل کوره‌آ و همچنین شیمه ورسالیکو که بسیار خوب بودند استفاده کنیم، توپ نمی خواست وارد دروازه شود. من از سبک بازی تیم راضی هستم و اگرچه نتیجه باید انعکاسی از اتفاقات درون زمین باشد، اما امشب اینگونه نبود. در صحنه به ثمر رسیدن گل اتلتیکو نیز شاهد حرکت تیمی خوبی بودیم و البته ارسال رنان نیز کاملا مناسب بود.
تقریبا همه حرکات بازیکنان اتلتیکومادرید در جریان مسابقه خیلی خوب بود. پیش از این به نظر می رسد آنها با این نتیجه بخت اول صعود هستند، زیرا در بازی برگشت در خانه بازی می کنند. اما با قوانین جدید چیزی تغییر نکرده است. باید سعی کنیم در مسابقات بعدی بسیاری از اتفاقات بازی امشب را تکرار کنیم. 
انتقادات از چمن استادیوم واندا متروپولیتانو؟ من در زمین بازی نمی کنم و در این رابطه باید از بازیکنان سوال کنید."

دیدگاه‌ها