کد خبر : 1812313 | 05 اسفند 1400 ساعت 09:27 | 9K بازدید | 4 دیدگاه

الانگا:

همیشه آرزوی گلزنی در لیگ قهرمانان را داشتم

آنتونی الانگا، ستاره جوان منچستر یونایتد، واکنش جالبی به گلزنی مقابل اتلتیکو مادرید نشان داد.

همیشه آرزوی گلزنی در لیگ قهرمانان را داشتم

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد شب گذشته در یکی از مهمترین بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در وندا متروپولیتانو مهمان اتلتیکومادرید بود که در نهایت این بازی با نتیجه 1-1 به پایان رسید تا کار صعود به بازی برگشت و اولدترافورد کشیده شود.

تک گل منچستر یونایتد در بازی دیشب توسط ستاره تنها 19 ساله و سوئدی این تیم یعنی آنتونیو الانگا به ثمر رسید. این بازیکنان در پایان بازی گفت: "من آرزوی چنین لحظاتی را داشتم؛ گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا. این تازه نیمه اول بود و چند هفته دیگر نیمه دوم بازی را در اولدترافورد در پیش داریم بنابراین ما باید آماده آن باشیم. وقتی فرصتی پیدا می کنم فقط می‌خواهم لطف مربی به خودم را جبران کنم و هر بار که به زمین می روم 150 درصد توان خود را ارائه دهم.

وقتی وارد زمین می شوم می‌خواهم کاری که می توانم انجام دهم را به نمایش بگذارم. همیشه به خودم می گویم که بهترین بازیکن زمین خواهم بود و به عنوان بهترین بازیکن زمین خواهم رفت."

 

1694080

 

الانگا در ادامه گفت: "رانگنیک به من گفت کاری که همیشه انجام می‌دهی را انجام بده‌. مدافعان را بترسان، از پشت فرار کن، و وقتی فرصتی به دست آوردی، از آن استفاده کن. من می خواستم یک نتیجه خوب برای هواداران کسب کنم، زیرا آنها مسیر طولانی را طی کردند و امیدوارم بازی بعدی در اولدترافورد حتی بهتر باشد."
 

دیدگاه‌ها