کد خبر : 1812321 | 05 اسفند 1400 ساعت 09:42 | 4.9K بازدید | 2 دیدگاه

ژوائو فیلیکس: هنوز در لیگ‌قهرمانان شانس داریم

ژوائو فلیکس، ستاره جوان اتلتیکو مادرید، می‌گوید این تیم تمام تلاشش را برای صعود به مرحله بعدی به کار می‌گیرد.

ژوائو فیلیکس: هنوز در لیگ‌قهرمانان شانس داریم

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید شب گذشته در دیدار رفت از مرحله یک هشتم لیگ  قهرمانان میزبان منچستریونایتد بود و در نهایت به تساوی 1-1 رضایت داد. 
گل زودهنگام اتلتیکو را فلیکس وارد دروازه حریف کرد و آنها دقایقی طولانی به دفاع از تک گل خودشان پرداختند اما در نهایت یونایتد موفق شد دروازه این تیم را باز کند تا همه چیز در دیدار برگشت در  اولدترافورد مشخص شود. 
فلکیس پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« احساس شیرین و تلخی به صورت همزمان داریم. ما بازی خوبی را از خودمان به نمایش گذاشتیم، با این که مالکیت توپ زیادی در اختیار نداشتیم. ما در تمام دقایق بازی را تحت کنترل داشتیم و آنها به ندرت شانسی برای گلزنی پیدا کردند.»

 

1694029


این ستاره جوان پرتغالی درباره گلی که به ثمر رساند گفت:« این دومین گل من با ضربه سر در اینجا است. هفته گذشته زمانی را برای تمرین روی تبدیل کردن سانترها به گل با ورسالیکو و رنان اختصاص دادیم و جواب داد. ما به همین روند ادامه می‌دهیم تا فصل خوبی داشته باشیم.»
او درباره شرایط اتلتیکو و هدف این تیم در فصل جاری اضافه کرد:« من از نظر فیزیکی شرایط خوبی دارم و همه ما به اهداف و ارزش‌هایمان اطمینان داریم. هدف ما این است که لیگ قهرمانان خوبی داشته باشیم و بتوانیم به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنیم. در لیگ نمی‌توانیم برای قهرمانی بجنگیم، شرایط بسیار سخت شده است اما هنوز در لیگ قهرمانان شانس داریم. این هدف ما است.»

دیدگاه‌ها