کد خبر : 1812323 | 05 اسفند 1400 ساعت 10:09 | 66.9K بازدید | 12 دیدگاه

واکنش کریستیانو رونالدو به بازگشت به مادرید(عکس)

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی منچستریونایتد، بعد از تساوی این تیم در مقابل اتلتیکومادرید پستی در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد که طی هفته های اخیر پر نوسان ظاهر شده دیشب در دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مهمان اتلتیکو مادرید بود که این بازی با نتیجه 1-1 به پایان رسید. در واقع با توجه به این نتیجه، دیدار برگشت در اولدترافورد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.

یکی دیگر از جذابیت های بازی دیشب بازگشت کریستیانو رونالدو به مادرید بود. فوق ستاره پرتغالی سال های شگفت انگیزی را در رئال مادرید پشت سر گذاشت و شب گذشته یک بار دیگر به این شهر بازگشت تا مقابل رقیب تیم سابق خود به میدان برود.

رونالدو بعد از پایان بازی دیشب پستی در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و از بازگشت به مادرید ابراز خوشحالی کرد. او در صفحه شخصی خود نوشت: "بازگشت به مادرید، یکی از معدود شهرهای جهان که یاد گرفتم آن را خانه بنامم، همیشه احساس خوبی بوده است. احساسات عالی، بازیکنان بزرگ، بازی عالی، این لیگ قهرمانان است!  ما در تمام مسابقات باشگاهی! ‏اکنون ما این فرصت را داریم که کار را در استادیوم خود یکسره کنیم و به همه نشان دهیم که چرا اولدترافورد همیشه تئاتر رویاها بوده و خواهد بود. آخرین نکته مهم تشکر از هواداران شگفت انگیزمان.
حضور شما ما را قوی تر می کند و با هم به جلو می رویم."

 

1694089

دیدگاه‌ها