کد خبر : 1812336 | 05 اسفند 1400 ساعت 21:13 | 15.5K بازدید | 10 دیدگاه

تیری آنری:

بازیکنان یونایتد فقط مربی‌ها را مقصر می‌دانند!

تیری آنری، ستاره سابق آرسنال‌ از عملکرد بازیکنان منچستریونایتد در چند فصل اخیر انتقاد کرد.

بازیکنان یونایتد فقط مربی‌ها را مقصر می‌دانند!

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد پس از بازنشستگی سر الکس فرگوسن نتوانست گزینه مناسبی را برای حضور روی نیمکتش پیدا کند. 
شیاطین سرخ در طول سال‌های اخیر مربیان بسیاری را به اولدترافورد آوردند که همگی نام‌های شناخته شده و موفقی بودند اما هیچ‌یک موفق نشدند نتیجه مدنظر مدیران و هواداران این تیم را به‌دست آورند. 
در حال حاضر رالف رانگینک به‌صورت موقت تا پایان فصل و پس از اخراج اوله گونار سولسشر هدایت این تیم را برعهده گرفته است. 
یونایتد شب گذشته در جریان دیدار رفت از مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان به مصاف اتلتیکو مادرید رفته و با گل دیرهنگام الانگا توانست بازی را به تساوی 1-1 بکشاند. 
آنری پس از این بازی در گفت‌وگو با سی بی اس اظهار داشت:« من معمولا سعی می‌کنم اتهامی را متوجه بازیکنان نکنم اما آنها معلمی مانند لوییس فن خال داشتند که مربی موفقی است. آنها مورینیو را دیکتاتور خواندند چون بیش از اندازه انتظار داشت. او بیش از اندازه با بازیکنان صریح بود. بازیکنان از این موضوع خوششان نمی‌آمد.»

 

1693057


او با اشاره به رفتارهای آرام سولسشر و رابطه خوب بازیکنان با این مربی نروژی اضافه کرد:« ناگهان دوستی در تیم پیدا کردند. آنها سولسشر را دوست داشتند چون بیشتر شبیه یک پدر بود و مرد خوبی به حساب می‌آمد.»
کمک مربی تیم ملی بلژیک با اشاره به نقش بازیکنان در ناکامی‌های اخیر یونایتد گفت:« پس چه زمانی بازیکنان مقصر هستند؟ چه زمانی قرار است درباره بازیکنان صحبت شود؟ آنها باید خودی نشان دهند. من هوادار یونایتد نیستم اما وقتی برای این تیم بازی می‌کنید، باید بدون توجه به این که چه کسی مربی است توانایی‌هایتان را نشان دهید. آنها باید درک کنند که در چه تیمی حضور دارند.»

دیدگاه‌ها