کد خبر : 1812363 | 05 اسفند 1400 ساعت 22:16 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

کاپلو: لوکاکو با مدافعان لیگ برتر مشکل دارد

فابیو کاپلو، سرمربی سابق تیم ملی انگلیس‌ درباره دلایل به مشکل خوردن روملو لوکاکو در لیگ برتر صحبت کرده است.

کاپلو: لوکاکو با مدافعان لیگ برتر مشکل دارد

به گزارش "ورزش سه"، لوکاکو تابستان امسال و پس از پشت سر گذاشتن دو فصل موفق با اینتر که با قهرمانی این تیم در فصل گذشته همراه بود به چلسی پیوست. 
این بازیکن 28 ساله پس از حضور در استمفوردبریج نتوانست درخشش خود در ترکیب نراتزوری را تکرار کند و همین موضوع باعث شد که انتقادات بسیاری به او مطرح شود. 
عملکرد ضعیف این بازیکن در ترکیب تیم توماس توخل در بازی هفته گذشته برابر کریستال پالاس بسیار به‌چشم آمد، چرا که او در طول این بازی تنها هفت لمس توپ داشت که آماری فاجعه‌بار به‌حساب می‌آید. 
کاپلو درباره شرایط این بازیکن بلژیکی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:« لوکاکو با سبک بازی آنتونیو کونته سازگاری زیادی داشت چون فضای زیادی برای او بود و او می‌توانست از قدرت فیزیکی و سرعتش استفاده کرده و از سد مدافعان در سری A عبور کند.»

 

1692865


این مربی ایتالیایی که با سبک فوتبال انگلیس آشناست اضافه کرد:« با این حال، چلسی سبک متفاوتی از فوتبال را ارائه می‌دهد که پاس‌های کوتاه بسیاری در آن ارسال می‌شود و همین باعث شده که لوکاکو فضای زیادی برای حرکت در اختیار نداشته باشد.»
او با اشاره به توان فیزیکی بالای مدافعان حاضر در باشگاه‌های انگلیسی اظهار داشت:« این بازیکن با حضور در انگلیس متوجه شد که مدافعان تیم‌های حاضر در لیگ برتر فیزیکی شبیه به خودش دارند. او این قدرت و فضا برای عبور از مدافعان را در ایتالیا داشت و در آنجا به‌راحتی می‌توانست سرنوشت یک بازی را تغییر دهد.»

دیدگاه‌ها