کد خبر : 1812403 | 05 اسفند 1400 ساعت 17:09 | 13.4K بازدید | 3 دیدگاه

گزارش؛

برونو مهارنشدنی؛ رکورد ستاره منچستر در چمپیونزلیگ

منچستریونایتد تساوی دیشب خود در زمین اتلتیکو را به برونو فرناندز و الانگا مدیون است.

برونو مهارنشدنی؛ رکورد ستاره منچستر در چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین شب از دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته اتلتیکومادرید در ورزشگاه واندامتروپولیتانوی شهر مادرید میزبان منچستریونایتد بود و این بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

 

1694184

 

در این بازی پربرخورد و دارای درگیرهای فیزیکی فراوان، اتلتیکوی میزبان شروع بهتری داشت و با کنترل بیشتر بر توپ و میدان و حملات پرتعداد خیلی زود مزد عملکرد برتر خود را گرفت و در دقیقه 7 با ضربه سر شیرجه‌ای ژوائو فلیکس و به کمک تیر عمودی، دروازه شیاطین سرخ را باز کرد. اتلتیکومادرید پس از این گل به حملات و تملکش بر توپ ادامه داد و تا 10 دقیقه به پایان هم تیم برتر میدان بود اما آنتونی الانگا تعویض طلایی رالف رانگنیک که در دقیقه 75 به جای مارکوس رشفورد به میدان رفت، با پاسی هوشمندانه از برونو فرناندز در دقیقه 80 گل تساوی را برای میهمان انگلیسی زد.

 

1694185

 

به این‌ترتیب هافبک پرتغالی منچستر یونایتد به نخستین بازیکن در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد که در 6 بازی پیاپی پاس گل داده است. در واقع فرناندز پایه گذار تنها گل تیمش در این بازی بود. او پاس زیبایی به الانگا داد تا شیاطین سرخ در دقایق پایانی گل تساوی را به ثمر برسانند.

دیدگاه‌ها