کد خبر : 1812424 | 05 اسفند 1400 ساعت 21:35 | 10.1K بازدید | 1 دیدگاه

سومین سهمیه قطر در لیگ قهرمانان مشخص شد؛

امید ابراهیمی، ستاره الوکره برای آسیایی شدن

الوکره با نمایش درخشان هافبک ایرانی خود موفق به کسب پیروزی مقابل الوکره شد.

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار آغازین هفته بیستم لیگ ستارگان قطر، تیم الوکره در حالی که مثل سه باز اخیرش امید ابراهیمی را در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت ۱۷:۱۵ امروز(به وقت ایران) در استادیوم جاسم بن حمد به مصاف ام‌صلال رده ششمی رفت.

الوکره که در تلاش برای تثبیت جایگاهش در رتبه سوم جدول و نزدیک شدن به سهمیه آسیایی لیگ ستارگان قطر بود، شروع خوبی در این مسابقه داشت و در دقیقه ۱۰ روی تیزهوشی و حرکت هافبک ایرانی خود توانست صاحب پنالتی شود و به گل برسد.

1694210

امید ابراهیمی توپ ارسالی از کرنر سمت چپ زمین به بعد از تیرک دوم را با ضربه سر زد که پس از دفع ناقص مدافع ام‌صلال، دوباره قصد داشت توپ را با سر به سمت دروازه بفرستد که عبدالرحمن محمد، دیگر بازیکن حریف روی سر او خراب شد تا داور که در محوطه جریمه حضور و سه متری صحنه حضور داشت، اعلام پنالتی کند.

ابراهیمی که پیش از این در ۱۶ مسابقه فصل جاری لیگ ستارگان قطر دو پاس گل داده و موفق به گلزنی نشده بود، اما در مسابقه اخیرشان برابر الغرافه روی یک گل تاثیرگذاری داشت، امشب توانست نخستین گل‌اش را به ثمر رساند و تیمش را برابر ام‌صلال پیش بیاندازد.

1694211

این تصویر از گل دوم الوکره مقابل ام‌صلال به ثبت رسیده که امید ابراهیمی پایه‌گذاری کرد تا حازم شحاته به این شکل دروازه را باز کند

حملات الوکره پس از این گل ادامه پیدا کرد و در دقیقه ۲۴ حازم شحاته پس از اینکه با امید ابراهیمی و در ادامه محمد بن‌یطو دو بار یک- دو پیاپی و تماشایی انجام داد، وارد محوطه جریمه ام‌صلال شد و توانست دومین گل تیمش را بزند.

الوکره در نیمه دوم هم نمایش خوبی داشت و توانست دو بار توسط عمر علی که از دقیقه ۶۰ جانشین امید ابراهیمی شده بود، به گل برسد و با یک برد پُر گل دیدار مقابل ام‌صلال را پایان بدهد.

1694212

یاران ابراهیمی با کسب پیروزی ۴ بر صفر خارج از خانه مقابل ام‌صلال ۳۷ امتیازی شد و در جایگاه سوم جدول لیگ ستارگان قطر ماند.

تیم فوتبال الوکره با توجه به عدم پیروزی العربی و توقف این تیم در بازی امشب مقابل الشمال که ۳۰ امتیازی شد، در فاصله دو هفته به پایان فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ ستارگان قطر توانست حضورش در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کند.

1694213

دیدگاه‌ها