کد خبر : 1812425 | 05 اسفند 1400 ساعت 22:04 | 10.1K بازدید | 1 دیدگاه

گل‌سرنوشت‌ساز شاگردان استراماچونی مقابل یاران شجاع

الریان در حضور ملی‌پوش ایرانی خود مقابل الغرافه شکست خورد تا شاگردان استراماچونی امیدوار به کسب سهمیه آسیایی شوند.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب بازی‌های هفته بیستم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الریان در حالی که مثل همیشه شجاع خلیل‌زاده را در ترکیب و خط دفاعی داشت، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در استادیوم جاسم بن حمد مقابل الغرافه‌ای قرار گرفت که از سعید عزت‌اللهی به‌خاطر آسیب دیدگی بهره نمی‌برد.

یاران شجاع در نیمه اول با گلی که روی ارسال یاسین براهیمی از کرنر سمت چپ زمین و ضربه‌ای که خامس رودریگز در مقابل تیرک اول زد و توپ را وارد دروازه الغرافه کرد، به برتری یک بر صفر مقابل شاگردان آندره‌آ استراماچونی رسیدند.

1694215

الغرافه نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۴۷ روی سانتر گابریل از کرنر و ضربه سر مهدی علی که مقابل شجاع زده شد، به گل تساوی مقابل الریان دست پیدا کرد.

شاگردان استراماچونی در دقیقه ۵۵ روی یک کار تمرین شده عالی و پاس چیپ سفیان هنی به مقابل دروازه الریان، با ضربه سر شیخ دیاباته گل دوم را به ثمر رساندند و پیش افتادند، اما در دقیقه ۷۲ هاشم علی با شوت زمینی دروازه الغرافه را باز کرد و مجددا کار را به تساوی کشید.

در شرایطی که بازی با تساوی ۲ بر ۲ رو به پایان بود، در دقیقه ۱+۹۰ الغرافه روی ارسال تماشایی گابریل از جناح چپ زمین و ضربه سر مهار نشدنی سفیان هنی به کنج دروازه الریان، گل سوم را زد و برتری خود را قطعی کرد.

1694214

یاران شجاع که در ۱۰ دقیقه پایانی مسابقه با یک اخراجی به کارشان ادامه می‌دادند، در مسابقه امشب با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل الغرافه شکست خوردند تا ۱۸ امتیازی و در جایگاه نُهم جدول لیگ ستارگان قطر بمانند و نُهمین باخت فصل را متحمل شوند.

الغرافه که حریف این فصل فولاد خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا است نیز با این برد ارزشمند مقابل الریان که در لحظات پایانی به‌دست آمد، ۳۰ امتیازی شد تا با یک تفاضل گل بیشتر نسبت به العربی و یاران فرشید اسماعیلی، به رتبه چهارم جدول لیگ ستارگان قطر صعود کند و در فاصله دو هفته به پایان فصل، امیدوار به کسب سهمیه آسیایی ۲۰۲۳ بماند.

دیدگاه‌ها