کد خبر : 1812430 | 06 اسفند 1400 ساعت 00:16 | 17K بازدید | 14 دیدگاه

توفان 15 دقیقه‌ای تیم ژاوی در ناپل (عکس)

شاگردان ژاوی هرناندس، شروع توفانی ‌برابر ناپولی در ورزشگاه دیه‌گو مارادونا داشتند.

به گزارش ورزش سه، تیم‌های بارسلونا و ناپولی بعد از تساوی در نوکمپ، امشب دیدار برگشت خود را در ورزشگاه دیه‌گو مارادونا برگزار کردند. چند دقیقه از شروع کار نگذشته بود که شاگردان ژاوی به بازی مسلط شده و میزبان را شوکه کردند.

بازیکنان تیم میزبان بدون توجه به جو ورزشگاه که کاملا به نفع تیم میزبان بود، در عرض 15 دقیقه دو گل زدند تا نشان دهند برای برد کاملا مصمم هستند. آنها ابتدا در دقیقه 8 روی یک ضد حمله سریع و برق آسا به گل اول رسیدند و سپس با شوت استثنایی دی یانگ از پشت محوطه جریمه در دقیقه 14 اختلاف را به دو گل رساندند.

1694235

اوبامیانگ در داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد و پس از عبور از یک بازیکن طی مسیری کوتاه توپ را به آداما ترائوره رساند؛ وینگر پرقدرت و سریع بارسا با فراری دیدنی، یک بازیکن حریف را در میانه میدان جا گذاشت و با طی مسیری چند 10متری، با یک پاس در عرض توپ را به آلبا داد که از سمت چپ خود را به محوطه جریمه رسانده بود؛ مدافع باتجربه بارسا در موقعیت تک به تک ضربه‌ای دقیق به توپ زد تا حاصل همکاری دو هم‌تیمی جدیدش را به گل اول بازی تبدیل کند.

چند دقیقه بعد از این گل فرنکی دی یونگ در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و پس از اینکه چند قدم رو به جلو حرکت کرد با ضربه‌ای کات‌دار و غیرقابل مهار، در حالی‌که دروازه‌بان ناپولی فقط یک تماشاگر بود، توپ را به تور دروازه دوخت.

1694234

دیدگاه‌ها