کد خبر : 1812507 | 06 اسفند 1400 ساعت 17:10 | 15.7K بازدید | 16 دیدگاه

آنچلوتی: دو دیدار قبل از PSG برای ما حکم فینال دارد

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، می‌گوید تیمش با تمام توان در دو بازی قبل از دیدار با پاری‌سن ژرمن به میدان خواهد رفت.

آنچلوتی: دو دیدار قبل از PSG برای ما حکم فینال دارد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید صدرنشین فرداشب در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت‌های لالیگا مهمان تیم رده یازدهمی رایو وایکانو خواهد بود. شاگردان کارلو آنچلوتی در حال حاضر با شش امتیاز بیشتر نسبت به سویا صدرنشین هستند و برای تثبیت جایگاه خود پا به بازی فردا می گذارند.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید پیش از بازی تیمش مقابل رایو وایکانو گفت: "فردا بازی دشواری پیش روی ما خواهد بود. رایو وایکانو به خصوص در خانه خیلی خوب بازی می‌کند. با این حال بازیکنان ما آماده هستند. گرت بیل و داوید آلابا فردا به دلیل آسیب‌دیدگی بازی نخواهند کرد. آسنسیو احساس خوبی دارد و شرایط بدنی او نیز بسیار خوب است. او گل های مهم زیادی به ثمر رسانده است. او بسیار متمرکز است.

 

1694350

 

این دو بازی قبل از پاری سن ژرمن دو فینال است. من بهترین ترکیب را مقابل رایو و رئال سوسیداد بازی خواهم داد. مشکل ما فیزیکی نیست. ما هم از نظر تاکتیکی و هم از نظر بدنی خوب کار می کنیم. سعی می کنیم شرایط را تغییر دهیم، پرس کنیم و انرژی بیشتری بگذاریم... بازیکنان من می توانند این کار را انجام دهند."

بازی بدون کاسمیرو: "من از بهترین بازیکنان در ترکیب استفاده خواهم کرد. تونی کروس می تواند در آنجا بازی کند و ما مجبور نیستیم که او را در این پست امتحان کنیم زیرا قبلا این کار را انجام داده است. بازیکنان من بسیار باتجربه هستند و من آنها را می شناسم. ما دو فینال قبل از پاری سن ژرمن داریم."

لالیگا یا لیگ قهرمانان: "همه عناوین مهم هستند، ما می خواستیم تمام مسابقات را ببریم. سوپرکاپ را بردیم، متاسفانه کوپا را از دست دادیم. اما اکنون باید برای قهرمانی در دو رقابت دیگر بجنگیم."

 

1694349

 

پیروزی بارسلونا مقابل ناپولی: "بارسا مقابل ناپولی واقعاً خوب عمل کرد. آنها همیشه می توانند بدون توجه به شرایط برای قهرمانی در لیگ تلاش کنند."

حمله روسیه به اوکراین: "باور نکردنی است که چگونه در سال 2022 این اتفاق می افتد و ما باید به این فکر کنیم که چگونه زندگی ما تغییر خواهد کرد. امیدوارم به زودی حل شود. پدربزرگ من در جنگ جهانی اول بود و پدرم در جنگ دوم،  بنابراین من می دانم که آنها در چه شرایطی هستند.

دیدگاه‌ها