کد خبر : 1812713 | 07 اسفند 1400 ساعت 23:46 | 9.4K بازدید | 10 دیدگاه

آنچلوتی: دلیل پیروزی ما فقط کورتوا نبود

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید معتقد است تیمش در دیدار بسیار مهمی به برتری رسیده است.

آنچلوتی: دلیل پیروزی ما فقط کورتوا نبود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در شبی که تیبو کورتوا چند بار با عکس العمل های خود دروازه را نجات داد، مقابل رایو وایه کانو با تک گل دقایق پایانی کریم بنزما به سه امتیاز دست یافت. کارلو آنچلوتی در پایان این دیدار به تمجید از عملکرد دروازه بان بلژیکی پرداخت، اما مدعی شد پیروزی های رئال مادرید تنها به دلیل نمایش خوب کورتوا نیست.
کارلو آنچلوتی گفت: "شرایط چمن استادیوم خوب نبود و فضای دشواری نیز بر ورزشگاه حاکم بود. تیم های چندانی در خانه وایه کانو با نتایج پرگل به برتری دست نیافته اند و مهم این بود که به برتری و سه امتیاز این مسابقه دست پیدا کنیم. این بازی ها مانند یک فینال هستند و رئال مادرید در فینال ها به پیروزی می رسد. ما انرژی زیادی صرف کرده ایم، اما حالا تا هفته آینده زمان داریم تا خوب تمرین کرده و همچنین استراحت کنیم. در کل معتقدم ما در مسیر درستی قرار داریم.

1694655


شرایط وینیسیوس جونیور؟ من فکر می کنم او در بازی های اخیر پیشرفت زیادی کرده است. درست است که وینیسسوس مانند گذشته دریبل نمی زند، اما او در مقابل آلاوز موفق به گلزنی شده و امروز نیز فاصله ای تا باز کردن دروازه حریف نداشت. وینیسیوس جونیور بازیکن بسیار مهمی برای رئال مادرید بوده و با نگرش درستی در ترکیب حاضر می شود.
عملکرد تیبو کورتوا؟ عکس العمل های این دروازه بان نشان می دهد او در شرایط خیلی خوب قرار دارد. درست است که کورتوا در بازی های زیادی درخشان ظاهر شده اما اینکه بگوییم به خاطر کورتوا برنده شده ایم درست نیست، ما پیروز شدیم، زیرا بهتر از حریف بازی کردیم.
غیبت کاسمیرو در لیگ قهرمانان؟ ممکن است فده والورده در دیدار مقابل پاری سن ژرمن بازی کند و او از بیشترین شانس برای حضور در کنار لوکا مودریچ و تونی کروس برخوردار است."

دیدگاه‌ها