کد خبر : 1812727 | 08 اسفند 1400 ساعت 01:56 | 32K بازدید | 26 دیدگاه

تکل ترسناک کاسمیرو قرمز نداشت؟ (عکس)

هافبک برزیلی رئال مادريد از اخراج در بازی این هفته تیمش جان سالم به در برد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادريد به سختی و با گل دقایق پایانی کریم بنزما از سد میزبان خود رایو وایه کانو در چارچوب هفته بیست و ششم لالیگا گذشت.

کاسمیروی برزیلی یکی از چهره های ویژه این دیدار بود. او در دقیقه 38 بازی بعد از کنترل سانتر کروس در داخل محوطه جريمه با شوتی روی پا دروازه حریف را باز کرد ولی داور گل او را مردود اعلام کرد. خطای هند و هل دادن و مهم تر از همه افساید دلایل رد این گل بودند.

کاسمیرو بعد از تلاش ناموفقی که در گلزنی داشت، در نیمه دوم یک تلاش حسابی برای دریافت کارت قرمز هم انجام داد ولی داور این بار با او مهربان بود و خطای شدیدش را با کارت قرمز جریمه نکرد.

1694686

هافبک رئال در صحنه یاد شده برای تصاحب توپ به سمت بازیکن حریف هجوم برده و با کف استوک خود، مچ پای او را نشانه گرفت. این خطای ترسناک می توانست مصدومیتی شدید برای اسکار والنتین و کارت قرمز برای کاسمیرو به همراه داشته باشد که هر دو خوش شانس بودند و از این حوادث جان سالم به در بردند.

خیلی از هواداران بارسا با مقایسه این خطا با خطایی که دنی آلوز روی یانیک کاراسکو در تقابل با اتلتیکو مادرید مرتکب و موجب اخراجش شد، به تصمیم داور در اخراج نکردن کاسمیرو خرده گرفتند.

 

1694685

 

دیدگاه‌ها