کد خبر : 1812732 | 08 اسفند 1400 ساعت 09:21 | 14.7K بازدید | 9 دیدگاه

کورتوا: رئال مادرید با واکنش‌های من پیروز شد

تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیکی رئال مادرید کسب برتری مقابل رایو وایه کانو را دشوار توصیف کرد.

کورتوا: رئال مادرید با واکنش‌های من پیروز شد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در دیداری نفس گیر و با تک گل دقایق پایانی کریم بنزما در خانه رایو وایه کانو با یک گل به برتری دست یافته و گام بلندی برای فتح عنوان قهرمانی در لالیگا برداشت. تیبو کورتوا در این دیدار چند بار با عکس العمل های خود دروازه رئال مادرید را بسته نگه داشت و شب درخشانی را سپری کرد. تیبو کورتوا در پایان این دیدار به انتقاد از شرایط زمین پرداخته و مدعی شد این اوضاع در شان رقابت های لالیگا نیست.

1694690


تیبو کورتوا گفت: "دیدار مقابل رایو وایه کانو دشوار بود. شرایط چمن استادیوم این تیم چندان مساعد نیست و ما در نیمه اول خوب بازی کردیم، اما نتوانستیم گلی به ثمر برسانیم. سپس وایه کانو روی ارسال کرنر و با ضربه سر خطرساز شده و سپس دو فرصت پیاپی گلزنی برای این تیم ایجاد شد، اما واکنش های من نقش مهمی در رقم خوردن پیروزی رئال مادرید ایفا کرد و این کلین شیت کلیدی بود. در کل نمایش تیم علیرغم چند اشتباه در خط میانی در نیمه نخست خوب بود و ما عملکردی حرفه ای و کامل را از خود در این مسابقه به نمایش گذاشتیم. 
بازی کردن روی چمن بهتر باعث بهبود شرایط می شود. البته هر تیمی بودجه ای دارد، اما من فکر نمی‌کنم چنین وضعیتی برای رقابت های لالیگا مناسب باشد. من می‌دانم که تغییر چمن کار آسانی نیست، اما برای ارائه تصویری بهتر از لالیگا باید این شرایط عوض شود.
درخشش بنزما و وینیسیوس جونیور در خط حمله رئال مادرید؟ آنها نزدیک به چهار سال است که کنار یکدیگر بازی می کنند و هر دو بازیکنان بزرگی به شمار می آیند."

دیدگاه‌ها