کد خبر : 1812738 | 08 اسفند 1400 ساعت 09:59 | 34.8K بازدید | 16 دیدگاه

امباپه: بازی کردن کنار لیونل مسی آسان است

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن مدعی شد از بازی کردن در کنار لیونل مسی لذت می برد.

امباپه: بازی کردن کنار لیونل مسی آسان است

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن دیشب با نتیجه 1-3 موفق به کسب پیروزی مقابل سنت اتین شده و گام بلندی به سمت فتح لیگ یک فرانسه برداشت و کیلیان امباپه دو بار در این دیدار روی ارسال های لیونل مسی موفق به گلزنی شد. حالا این ستاره جوان فرانسوی تاکید کرد لیونل مسی در حال تطبیق یافتن با زندگی در پاریس بوده و بازی کردن در کنار او لذت بخش است.

کیلیان امباپه گفت: "لیونل مسی بازیکن بزرگی است و من هم برای او خوشحالم. لیونل مسی در حال تطبیق با یک زندگی متفاوت و حضور در یک باشگاه جدید است. حتی وقتی هفت توپ طلا را به دست می‌آوری نیز باید خود را با شرایط جدید تطبیق دهی و اوضاع مسی هر روز بهتر و بهتر می‌شود. 

1694696

 

من همیشه گفته ام که اگر بازیکن بزرگی مانند مسی در ترکیب دارید شرایط بهتر می شود. بازی کردن کنار لیونل مسی آسان است، من همیشه دوست داشتم کنار بازیکنان بزرگ به میدان بروم. ما از حضور این بازیکن  در ترکیب پاری سن ژرمن لذت برده و البته چیزهای جدیدی از او یاد می گیریم."

هواداران بنری در استادیوم با مضمون "از باندی (محل تولد امباپه) تا پاریس، داستان شما اینجا نوشته شده" تعبیه کرده و خواهان ماندن کیلیان امباپه در پاری سن ژرمن شدند. او در این رابطه گفت: "محبت مردم و هواداران خوشحال کننده است و ما برای همین اهداف بازی می کنیم. البته آمار و ارقام نیز مهم است، اما اثرگذاری شما در تیم باعث پیوند یک بازیکن با هواداران شده و این رفتار من را بسیار تحت تاثیر قرار می دهد. ما به همین دلیل برای پاری سن ژرمن بازی می کنیم."

دیدگاه‌ها