کد خبر : 1812740 | 08 اسفند 1400 ساعت 10:16 | 12.5K بازدید | 5 دیدگاه

پوچتینو: آنچه امباپه انجام می‌دهد باورکردنی نیست!

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن معتقد است عملکرد تیمش هر هفته بهتر از قبل می شود.

پوچتینو: آنچه امباپه انجام می‌دهد باورکردنی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن با تکیه بر دبل کیلیان امباپه روی پاس های لیونل مسی با نتیجه 1-3 موفق به کسب برتری مقابل سنت اتین و استحکام موقعیت خود در صدر جدول لیگ فرانسه شد. مائوریسیو پوچتینو به تمجید از عملکرد پاری سن ژرمن پرداخته و مدعی شد این تیم باید تلاش کند در آینده فرصت های گلزنی کمتری به تیم های رقیب بدهد.
مائوریسیو پوچتینو گفت: "کاری که کیلیان امباپه انجام می دهد آسان نبوده و عملکرد این بازیکن باورنکردنی و با شکوه است. خیلی خوشحالم، زیرا جریان بازی را خیلی خوب به پایان رساندیم و اتفاقات همانطور که ما می خواستیم رقم خورد. لئو مسی و نیمار نیز نقش مهمی در پیروزی پاری سن ژرمن مقابل سنت اتین ایفا کردند. شرایط کیلیان امباپه خوب است و او یک هفته فرصت دارد تا تمرین کند، زیرا او در دیدار مقابل نیس محروم است. در نیمه دوم هر کاری که لازم بود انجام دادیم تا در این مسابقه به پیروزی دست یابیم.

1690371


عملکرد تیم در شروع بازی خوب نبود و من مسئولیت این اتفاق را می پذیرم. ما توانستیم در نیمه دوم موارد خاصی را اصلاح کنیم تا سبک بازی تیم به شکل همیشگی برگردد و در کل تیم نشان داد که برای بازگشت به جریان مسابقه از اعتماد به نفس کافی برخوردار است.
شکست مقابل نانت بعد از بازی با رئال مادرید تصادفی بود.در لیگ یک بازیکنانی سریع، قدرتمند و تکنیکی وجود دارند که با هر برخوردی می توانند موقعیت های گلزنی بدست آورند. من از عملکرد دفاعی تیم راضی هستم، اما شاید مواردی وجود داشته باشد که باید آنها را اصلاح کرد تا فرصت های کمتری به حریف داده شود. من تیمی را می بینیم که هفته به هفته در حال پیشرفت است. شما باید کادر فنی مربی و بازیکنان پاری سن ژرمن را مورد ستایش قرار بدهید. ما تیمی تهاجمی با سازماندهی دقیق و بازیکنان با کیفیت هستیم."

دیدگاه‌ها