کد خبر : 1812777 | 08 اسفند 1400 ساعت 12:56 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

امامی‌‌فر: شرایطی مناسب تیم‌های ملی ایجاد می‌کنیم؛

واگذاری هتل آکادمی از بخش خصوصی به فدراسیون

علیرضا امامی‌فر از بازسازی هتل آکادمی ملی فوتبال ایران که در مرکز ملی قرار دارد، خبر داده است.

واگذاری هتل آکادمی از بخش خصوصی به فدراسیون

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا امامی فر بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس پس از انتخاب عزیزی‌خادم به عنوان ریاست فدراسیون فوتبال از سوی این چهره به عنوان مدیر مرکز ملی فوتبال انتخاب شد و پس از عزل موقت این چهره همچنان به کار خود ادامه می‌دهد. او در آخرین مصاحبه خود به نکات قابل توجهی اشاره کرده که مهم‌ترینشان واگذاری دوباره هتل آکادمی به فدراسیون فوتبال است؛ هتلی که طی چند سال اخیر توسط بخش خصوصی اداره می‌شد و برای برگزاری اردوی تیم‌های ملی به فدراسیون تخفیف می‌داد ولی حالا با تصمیم جدید اختیار اداره این مرکز بار دیگر به مسئولان فدراسیون رسیده است. 
امام‌فر رئیس آکادمی فوتبال ضمن اعلام این خبر می‌گوید:« هتل آکادمی در اختیار مرکز قرار گرفته و بحث بازسازی نیز در این بخش وجود دارد. راه های مختلفی را بررسی می کنیم تا هتل آکادمی را بازسازی کنیم و بستر و اسکان مناسبی برای تیم های ملی ایجاد کنیم.» 
او سپس با اشاره به ظرفیتی که برای میزبانی از تیم‌های ملی در مرکز ملی فوتبال وجود دارد، اضافه کرد:« قصد ما این است تا میزبان چند تیم ملی به طور همزمان در این هتل باشیم. شرایط ویژه ای است و در بحث زیرساختی و خدماتی که دو مسئله مهم جدا از هم است با برنامه ریزی پیش می رویم تا امکانات و وضعیت مناسبی در خور شان تیم های ملی تعبیه کنیم.»

دیدگاه‌ها