کد خبر : 1812815 | 08 اسفند 1400 ساعت 15:34 | 58.4K بازدید | 2 دیدگاه

فران تورس؛

خرید زمستانی که بیش از همه ژاوی را سورپرایز کرد

سرمربی بارسا از عملکرد فران تورس بیش از همه شگفت‌زده شده است.

خرید زمستانی که بیش از همه ژاوی را سورپرایز کرد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در انتقالات زمستانی روزهای شلوغی را پشت سر گذاشت و در نهایت با وجود مشکلات اقتصادی توانست خود را در خط حمله به خوبی تقویت کند. ابتدا فران تورس بود که از منچسترسیتی به خدمت گرفته شد. سپس آداما ترائوره از ولورهمپتون به بارسا بازگشت و در روز پایانی نیز بارسا توانست کار انتقال امریک اوبامیانگ را نهایی کند. ستاره گابنی توانست دو دقیقه به پایان انتقالات ژانویه، قراردادش با آرسنال را فسخ کند و یک روز بعد به عنوان بازیکن آزاد به بارسا پیوست.

 

1694793

 

شروع او عالی بوده و پس از هت تریک در بازی برابر والنسیا، پنجشنبه گذشته توانست یکی از 4 گل بارسا به ناپولی را هم بزند اما ژاوی هرناندز، سرمربی بارسا بیش از همه از عملکرد فران تورس به وجد آمده است. ستاره ملی پوش جوان اسپانیایی که در بازی رفت برابر ناپولی موقعیت های زیادی را خراب کرد و در پایان مسابقه از شدت ناراحتی شروع به گریه کرد.

 

1692166

 

ژاوی در نشست خبری بازی با بیلبائو و در پاسخ به سوالی در این مورد که کدام یک از خریدهای زمستانی بیش از همه او را سورپرایز کرده، گفت:« از کیفیت بالای اوبامیانگ مطلع بودم و می دانستم که چه توانایی بالایی در گلزنی دارد. البته از سرعت وفق پیدا کردن او با تیم و تمرینات سفت و سختش نیز به وجد آمده ام. آداما نیز بسیار خوب است ولی بیش از همه فران تورس مرا سورپرایز کرده است. او بازیکنی فوق العاده خوب و با سبکی تماشایی است. فران در سطحی دیگر بازی می کند و در تمرینات نیز عالی است. او مدافعان را پرس می کند، در خدمت تیم است و در مجموع یک بازیکن باورنکردنی برای ما محسوب می شود.»
 

دیدگاه‌ها