کد خبر : 1812820 | 08 اسفند 1400 ساعت 15:52 | 14K بازدید | 4 دیدگاه

امیدوارم بتوانیم بازی خوب و شرافتمندانه‌ای انجام دهیم؛

ربیعی: یک چالش جذاب و سخت مقابل پرسپولیس داریم

سرمربی مس رفسنجان گفت: فکر می‌کنم بازی مقابل پرسپولیس باید یک چالش سخت و جذاب برای تیم ما و بچه‌های ما باشد.

ربیعی: یک چالش جذاب و سخت مقابل پرسپولیس داریم

به گزارش "ورزش سه" به واسطه برنامه‌ی پروازی تیم فوتبال مس رفسنجان برای سفر به تهران جهت انجام دیدار با پرسپولیس، محمد ربیعی سرمربی مسی‌ها که به کنفرانس خبری پیش از بازی نمی‌رسید، در ویدئویی نسبت به مسابقه فردا واکنش نشان داد و توضیحاتی را درباره دیدار با پرسپولیس ارائه کرد.

سرمربی مس رفسنجان در واکنش به غیبت خود در کنفرانس خبری گفت: ابتدا جا دارد که عذرخواهی کنم، چرا که به واسطه همزمانی تمرین‌مان با کنفرانس خبری و با توجه به فاصله 2 ساعته ما تا محل برگزاری کنفرانس، من تمرین را از دست می‌دادم و از این حیث از همه هواداران فوتبال به ویژه هواداران پرسپولیس و مس رفسنجان عذرخواهی می‌کنم که نتوانستم در کنفرانس خبری در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شوم. از راه دور عرض ارادت خودم را به همه دارم.

محمد ربیعی درباره رویارویی با پرسپولیس توضیح داد: با تیم خوب پرسپولیس، چه از لحاظ کادرفنی و چه از لحاظ خود تیم بازی داریم و من همیشه برای دو تیم بزرگ ایران، استقلال و پرسپولیس از نظر هواداران احترام می‌گذارم؛ فکر می‌کنم باید یک چالش سخت و جذاب برای تیم ما و بچه‌های ما باشد و امیدوارم که با تمرکز بالا و ارائه‌ی راهکارهایی که برای بازی داریم، بتوانیم یک بازی خوب و شرافتمندانه را داشته باشیم و مردم از دیدن این بازی لذت ببرند.

او در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: برای همه‌ی بازیکنان دو تیم آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم که تمام مردم عزیز کشورم از نعمت سلامتی برخوردار باشند؛ شاد و پیروز و موفق باشید.

دیدگاه‌ها