کد خبر : 1812827 | 08 اسفند 1400 ساعت 16:50 | 36.6K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش:

سقوط کاسیمیرو؛ شروع تردیدها در مورد ستاره برزیلی

پس از هفت سال، تردیدها نسبت به شرایط کاسیمیرو در رئال مادرید بیشتر و بیشتر شده است.

سقوط کاسیمیرو؛ شروع تردیدها در مورد ستاره برزیلی

به گزارش "ورزش سه"، کاسیمیرو هافبک دفاعی ثابت رئال مادرید در تمام سال های اخیر بوده است. از سال 2015 که او پس از یک فصل حضور قرضی در پورتو به رئال بازگشت تا به امروز، کاسیمیرو جایگاه خود در رئال را از دست نداده است. رافا بنیتس، زیدان، جولن لوپتگی، سانتی سولاری و کارلو آنچلوتی هرگز اعتماد خود به ستاره برزیلی را از دست ندادند.

فصل جاری نیز کاسیمیرو زیر نظر کارلتو در تقریبا اکثر بازی های رئال از ابتدا به میدان رفته و اخیرا در جریان بازی با پی اس جی پس از دو اخطاره شدن، بازی برگشت را از دست داد تا موجی از نگرانی را در رئال باعث شود.

 

1694686


 

با این وجود مربی ایتالیایی در هر دو بازی اخیر برابر آلاوس و رایووایکانو ترجیح داد همچنان کاسیمیرو را در ترکیب حفظ کند و به گزینه جانشین او در بازی برگشت برابر پی اس جی که فده والورده یا کاماوینگا خواهد بود، از ابتدا میدان نداد. رئال هر دو حریف را برد و به صدرنشینی خود در لالیگا حاشیه امنیت بیشتری بخشید.

در بازی دیشب برابر رایو، کاسیمیرو 70 دقیقه در میدان بود و پس از یک صحنه که بازیکن حریف را به‌شدت مصدوم کرد، از سوی کارلتو تعویض شد. کاسیمیرو می توانست در آن صحنه اخراج شود ولی یک کارت زرد گرفت تا از بیم اخراج، خیلی زود تعویض شود.

 

1694823

 

در مدت زمان حضور کاسیمیرو، او یکی از ضعیف ترین نمایش های خود را ارائه داد. 

ستاره برزیلی 14 بار توپ را از دست داد و از این حیث تنها لوکا مودریچ، آسنسیو و وینسسیوس بیش از او توپ از دست دادند. باید توجه داشت که این سه بازیکن 20 دقیقه بیشتر از کاسمیرو در میدان حضور داشتند.

کاسیمیرو 12 پاس اشتباه هم داشت و در واقع از هر 5 پاس او یکی اشتباه بود. کاسیمیرو یک گل هم زد که به دلیل آفساید مردود اعلام شد. او در جریان بازی نیز فقط دو توپگیری موفق داشت که برای یک هافبک دفاعی آمار ضعیفی محسوب می شود. از ابتدای فصل انتقاداتی به کاسیمیرو وارد می شد و با ارائه این بازی های متوسط، قطعا شرایط برای او در ادامه بدتر نیز خواهد شد. بسیاری معتقدند رئال قطعا باید فصل بعد در پست او یک بازیکن بزرگ و باکیفیت به خدمت بگیرد.

دیدگاه‌ها