کد خبر : 1812863 | 08 اسفند 1400 ساعت 19:51 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

باید برنده شویم؛ به هر قیمتی که شده

تارتار: هوادارانمان از ما پیروزی می‌خواهند

مهدی تارتار می‌گوید که تیمش در بازی فردا باید به هر قیمتی که شده، برنده بازی شود.

تارتار: هوادارانمان از ما پیروزی می‌خواهند

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار سرمربی تیم ذوب آهن در نشست خبری پیش از بازی با شهرخودرو حضور یافت و در ابتدا گفت: جا دارد به حامد نورمحمدی عزیز و رضا نورمحمدی درگذشت پدرشان را تسلیت بگویم و امیدوارم خدا به آنها صبر بدهد.

سرمربی ذوب آهن در خصوص بازی فردا عنوان کرد: ما دیگر هیچ چیزی برای نبردن در بازی فردا نداریم و با بازیکنان هم صحبت کردم و واقعا هواداران هم تحمل باخت یا مساوی را ندارند. ما به جایی رسیدیم که فقط باید ببریم، به خاطر دل هوادارانمان. خیلی وقت است در خانه نبردیم و محکوم هستیم به هر قیمتی، البته جوانمردانه ببریم چون در غیر این صورت شرایط خوبی را نخواهیم داشت.

وی درباره صحبتش با بازیکنان اظهار کرد: بچه‌ها شرایط را درک می‌کنند و امیدوارم کیفیت خوبشان را نشان دهند؛ مثل همیشه که خوب بودند اما در امر نتیجه گیری خوب نبودند. امیدوارم فردا روزی باشد که هیچکس اشتباه نباشد، چه بازیکنان ما و چه داوران. البته آقای حاج ملک از داوران باتجربه هستند و امیدوارم روز خوبی داشته باشند. امیدوارم فردا با کسب سه امتیاز استارت نتایج خوب را بزنیم.

او درباره غایبان تیمش گفت: نگرانی نداریم و بچه‌ها از نظر کیفیت شرایط خوبی دارند و امیدوارم روز خوبی داشته باشیم. آقای خدا بنده لو محروم هستند و در این بازی حضور نخواهند داشت.

دیدگاه‌ها