کد خبر : 1812898 | 08 اسفند 1400 ساعت 22:58 | 21.9K بازدید | 6 دیدگاه

چلسی 0 (10)- لیورپول 0 (11)؛ لندن قرمز رنگ شد

لیورپول در دیدار تماشایی، چلسی را در ضربات پنالتی شکست داد و فاتح جام اتحادیه شد.

چلسی 0 (10)- لیورپول 0 (11)؛ لندن قرمز رنگ شد

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری که دو تیم موقعیت های گلزنی فراوانی را از دست دادند، در نهایت کپا آریزابالاگا پنالتی یازدهم چلسی را به بیرون زد و لیورپول به عنوان قهرمانی دست یافت.
چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه 6 و روی ارسال عرضی و دقیق سزار آسپلیکوئتا فرصت داشت به گل اول دست پیدا کند، اما کریستین پولیسیچ در موقعیتی تک به تک ضعیف عمل کرده و توپ را به بدن کیون کلهر کوبید.
دقایقی بعد ترنت الکساندر آرنولد از سمت راست ارسال بسیار خوبی روی دروازه چلسی داشت، اما ضربه سر سادیو مانه بدون مدافع یارگیر دقیق نبود و با اختلاف قابل توجهی از کنار دروازه چلسی به بیرون رفت.

1694911


در دقیقه 29 لیورپول بهترین بخت ممکن برای گلزنی را از دست داد. ضربه زمینی نبی کیتا از پشت محوطه با مهار ادوارد مندی همراه شد و در ریباند سادیو مانه در دوقدمی دروازه نتوانست توپ را تبدیل به گل کند و سنگربان چلسی با عکس العملی فوق العاده دروازه را نجات داد.
در دقیقه 40 این سزار آسپلیکوئتا بود که از پشت محوطه شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد، اما ضربه او دقیق نبود و از کنار دروازه به بیرون رفت. در لحظات پایانی نیمه اول و روی پاس عرضی و دقیق کای هاورتز بود که میسون مونت در مقابل دروازه لیورپول تک به تک شد، اما ضربه او با اختلاف بسیار کمی به بیرون رفت تا نیمه اول تماشایی با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

1694908


چلسی نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در همان لحظات ابتدایی میسون مونت در موقعیتی تک به تک قرار گرفته و می توانست گل اول را به ثمر برساند، اما ضربه زمینی این بازیکن به دیرک دروازه لیورپول برخورد کرد.

1694910


دقایقی بعد و روی پاس اشتباه مندی بود که در نهایت محمد صلاح در موقعیتی به تک قرار گرفت و فاصله ای تا زدن گل لیورپول نداشت، اما ضربه چپ این بازیکن آرام بود و تیاگو سیلوا در نزدیکی خط دروازه توپ را برگرداند.

1694909


در دقیقه 67 لیورپول توسط جوئل ماتیپ به گل رسید، اما داور بعد از بازبینی صحنه گل را مردود اعلام کرد. دقایقی بعد لوییس دیاز از سمت چپ محوطه نفوذ کرده و موقعیت بسیار خوبی برای باز کردن دروازه چلسی داشت، اما ضربه محکم او از زاویه ای دشوار با واکنش مندی همراه شد.
در دقیقه 90 و روی ارسال کرنر از سمت راست بود که فن دایک تا آستانه گلزنی پیش رفت، اما ضربه سر او با واکنش تماشایی مندی همراه شد. در ثانیه های پایانی ضربه روملو لوکاکو از درون شش‌قدم و روی ارسال آلونسو با واکنش کلهر همراه شد و  90 دقیقه جذاب با تساوی بدون گل به اتمام رسید. 

1694907


در دقایق ابتدایی اوقات اضافی بود که روملو لوکاکو موفق شد دروازه لیورپول را باز کند، اما این گل با تصمیم مشکوک کمک داور مردود اعلام شد. در دقایق ابتدایی نیمه دوم این اتفاق تکرار شد و این بار گل کای هاورتز به علت قرار داشتن این بازیکن در آفساید رد شد. در ثانیه های پایانی کپا آریزابالاگا برای قرار گرفتن درون دروازه چلسی در ضربات پنالتی جای مندی را گرفت. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و بازی به ضربات پنالتی کشیده شد.
ضربات پنالتی:
جیمز میلنر: گل شد
مارکوس آلونسو: گل شد
فابینیو: گل شد
روملو لوکاکو: گل شد
فن دایک: گل شد
کای هاورتز: گل شد
آرنولد: گل شد
ریس جیمز: گل شد
محمد صلاح: گل شد
جورجینیو: گل شد
دیگو ژوتا: گل شد
آنتونی رودیگر: گل شد
دیووک اوریگی: گل شد
انگولو کانته: گل شد
اندرو رابرستون: گل شد
تیمو ورنر: گل شد
هاروی الیوت: گل شد
تیاگو سیلوا: گل شد
ابراهیما کوناته: گل شد
چالوبا: گل شد
کیون کلهر: گل شد
کپا آریزابالاگا: به بیرون رفت

دیدگاه‌ها