کد خبر : 1812916 | 09 اسفند 1400 ساعت 01:54 | 21.8K بازدید | 6 دیدگاه

پدری: با ژاوی و خریدهای جدید عالی شده‌ایم

پدری گونزالس از نقش ژاوی و خریدهای زمستانی در تحول بارسلونا حرف زد.

پدری: با ژاوی و خریدهای جدید عالی شده‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، بارسا امشب با ارائه یک بازی تماشایی موفق شد بیلبائو را در نوکمپ با 4 گل شکست دهد. در این بازی ستاره بارسا عثمان دمبله بود که از دقیقه 67 وارد زمین شد، یک گل زد و دو پاس گل هم داد. در میانه زمین نیز پدری آقایی می کرد. این سومین برد متوالی بارسا بود که در فصل جاری سابقه نداشت.
 

1694955

 

پدری هافبک جوان بارسا در پایان بازی گفت:« خیلی خوب تمرین می کنیم و در تیم انگیزه بسیار بالایی دیده می شود. ژاوی توانسته به خوبی تیم را رو به جلو هدایت کند و این از نتایج مان در بازی های اخیر پیداست. حالا با توپ آرامش بیشتری داریم و به شیوه ای درست تر بازی می کنیم. البته که خریدهای جدید نیز بسیار به ما کمک کرده اند و معتقدم باشگاه در انتقالات زمستانی بسیار موفق عمل کرد.»

پدری ادامه داد:« به شخصه شرایط خیلی خوبی دارم و وقتی تیم خوب بازی می کند، من هم بیشتر از بازی لذت می برم. امشب هدف مان ابتدا کسب سه امتیاز و سپس ثبت برتری پر گل بود. ببینیم در انتهای فصل کجای جدول خواهیم بود.»

تمدید با دمبله:« او امشب با ورودش به زمین همه چیز را تغییر داد و یک گل عالی زد. در مورد تمدید او باید بگویم که مساله ای مربوط به خودش و باشگاه است.»

دیدگاه‌ها