کد خبر : 1812917 | 09 اسفند 1400 ساعت 02:11 | 41.9K بازدید | 40 دیدگاه

جو بارسا عالی است

ژاوی: سخت است ولی شاید قهرمان هم شدیم!

ژاوی هرناندز هیچ احتمالی حتی قهرمانی بارسا در لالیگا را رد نمی کند.

ژاوی: سخت است ولی شاید قهرمان هم شدیم!

به گزارش "ورزش سه"، در بازی پایانی شب سوم از هفته بیست‌و‌ششم لالیگا، امشب تیم‌های فوتبال بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در ورزشگاه نوکمپ به مصاف هم رفتند و بارسلونای میزبان این بازی را با نتیجه 4-0 به سود خود به پایان رساند.

1694943

پی‌یر امریک اوبامیانگ در دقیقه 37، عثمان دمبله در دقیقه 73، لوک دیونگ در دقیقه 90 و ممفیس دپای در دقیقه 3+90 گل‌های این بازی را برای تیم تحت هدایت ژاوی به ثمر رساندند تا این تیم برای سومین بار متوالی حریفانش را با چهار گل در هم بکوبد.

بارسلونا پیش از این بازی ناپولی را در دور برگشت پلی‌آف صعود به لیگ اروپا 4 بر 2 شکست داده بود و پیش از آنهم والنسیا را در مستایا در هفته بیست‌و‌پنجم لالیگا با نتیجه 4 بر یک مغلوب کرده بود. با احتساب برد 4 بر 2 مقابل اتلتیکومادرید، این چهارمین پیروزی چهار گله کاتالان‌ها در شش بازی اخیرشان از 17 بهمن تا به امروز بود.
 

1694976

 

ژاوی هرناندز سرمربی بارسا در نشست خبری پس از بازی گفت:« انتظار چنین تحولی را داشتم چون خیلی خوب کار می کردیم و در تیم حس مثبتی وجود داشت. امشب بیلبائو حریفی دشوار بود و خیلی هم خوب دفاع می کرد. برای قطعی کردن پیروزی دچار سختی شدیم ولی در دقایق پایانی توانستیم سه گل دیگر بزنیم و پرونده بازی را با 4 گل ببندیم.

اصلا به حریف موقعیت ندادیم و پس از اینکه توپ از دست می رفت نیز به خوبی پرس کرده و توپ را پس می گرفتیم. در هفته های اخیر روی همین شیوه بازی تمرین کرده بودیم و حالا نتیجه اش را می بینیم. با هواداران نیز به خوبی ارتباط گرفته ایم و از این بابت خیلی خوشحالم.»

ژاوی ادامه داد:« بازیکنانی به تیم اضافه شده اند که تفاوت ها را رقم می زنند. اینجا از تیم فقط خبر خوب به گوش می رسد و جو تیم عالی است.»

1694970

تمدید با دمبله:« این به خودش و باشگاه ارتباط دارد. از دمبله دفاع کرده ام چون مثل یک حرفه ای واقعی عمل کرده است. خوب تمرین می کند و در زمین هم تفاوت ها را رقم می زند. او را در بهترین فرم می بینم. امشب همان دمبله ای را دیدیم که دوست داشتم.»

پدری:« او در واقع هیچ توپی را از دست نمی دهد و خیلی ساده و روان بازی می کند. پدری بین خطوط را عالی پوشش می دهد و بسیار شبیه به اینیستاست. در دنیای فوتبال، استعدادهایی چون پدری زیاد نیستند.»

شانس قهرمانی:« هیچ احتمالی را رد نمی کنم. می دانم که رئال و سویا خیلی قدرتمند هستند و با اختلاف نسبت به ما در بالای جدول قرار دارند. ما فعلا چهارم هستیم و هدف این است که به رتبه سوم برسیم. سپس رتبه دوم و اگر بشود، رتبه اول.»
 

دیدگاه‌ها