کد خبر : 1812921 | 09 اسفند 1400 ساعت 09:21 | 4.5K بازدید | 1 دیدگاه

فن‌دایک: غلبه بر چلسی همیشه دشوار است

ویرژیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول مدعی شد این تیم مقابل چلسی نمایش درخشانی داشته است.

فن‌دایک: غلبه بر چلسی همیشه دشوار است

به گزارش "ورزش سه"، 120 دقیقه مبارزه تماشایی و پرحادثه لیورپول و چلسی با تساوی بدون گل تمام شد تا در نهایت مرسی سایدی ها در ضربات پنالتی به برتری دست پیدا کنند. ویرژیل فن دایک، ستاره باتجربه لیورپول به تمجید از عملکرد چلسی پرداخته و البته تاکید کرد آنها برای کسب پیروزی در چنین مسابقاتی با تمام توان خود تلاش می کنند.
ویرژیل فن دایک گفت: "چلسی تیم فوق العاده ای است. بازی کردن مقابل این تیم همیشه سخت بوده و آنها حریفی پرقدرت  محسوب می شوند. من از تلاش فراوان لذت می برم، شاید شما گاهی رنج  بکشید، اما باید از این شرایط لذت ببرید. شما بازی کرده، تمرین می کنید و هر روز با تمام توان تلاش می کنید. همه این کارها برای کسب موفقیت و جام های قهرمانی انجام می شود. ما مقابل چلسی خیلی خوب کار کردیم و به برتری دست یافتیم. 

1694992


حمله روسیه به اوکراین؟ این وضعیت واقعا غم انگیز است. من نمی دانم چرا ما در جهانی در سال 2022 زندگی می کنیم که در آن جنگ وجود دارد. فکر من با شهروندان اوکراینی است. ما نباید در این دنیا سعی کنیم انسانی را از بین ببریم و دیدن تصاویر جنگ غم انگیز است. می دانیم که هوادارانی داریم، اما تاثیرگذاری بودن در رابطه با چنین مواردی نیز برای بازیکنان آسان نیست. پاسخ دادن به این موضوع برای من سخت است و فوتبال ربطی به این اتفاقات ندارد.
مردود شدن گل جوئل ماتیپ؟ من در آن صحنه هیچ دخالتی در گل ماتیپ نداشتم و به هیچ ‌وجه آن تصمیم داور را درک نمی ‌کنم."

دیدگاه‌ها