کد خبر : 1812929 | 09 اسفند 1400 ساعت 09:45 | 7.8K بازدید | 2 دیدگاه

زلاتان: تا با این میلان قهرمان نشوم کنار نمی‌روم

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره میلان، می‌گوید هدفش کسب قهرمانی با این تیم است.

زلاتان: تا با این میلان قهرمان نشوم کنار نمی‌روم

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیموویچ در طول دوران فوتبالش در بسیاری از باشگاه‌های اروپایی توپ زده و افتخارات بسیاری را به دست آورده است. 
این بازیکن 40 ساله به دلیل مصدومیت از ناحیه تاندون آشیل در سال 2022 هنوز برای میلان به میدان نرفته اما پیش از این یکی از مهره‌های کلیدی تیم استفانو پیولی بوده است. 
او در کنفرانس خبری روز گذشته به مناسب انتشار کتاب جدیدش درباره شرایطش صحبت کرده و به خبرنگاران گفت:« فوتبال آینده و دنیای من است. از این که در حال حاضر نمی‌توانم بازی کنم ناراحت هستم. این واقعا برای من دردناک است، خصوصا وقتی این تیم عملکرد خوبی دارد. می‌خواهم در زمین باشم و به این تیم کمک کنم.»

 

1671145


او با اشاره به تلاش میلان برای کسب جام قهرمانی و حضور این تیم در کورس قهرمانی لیگ ایتالیا اظهار داشت:« از زمان حضور من تا به حال عملکرد بسیار خوبی داشته‌ایم و حالا تنها جای یک چیز در این تیم خالی است: جام قهرمانی. ما می‌جنگیم تا به جام برسیم. من تا زمانی که جامی را با این میلان به دست نیاورم کنار نمی‌روم.»
میلان در حال حاضر شانس کسب دو عنوان قهرمانی را دارد. آنها در حال حاضر در صدر جدول سری A ایستاده‌اند و از سوی دیگر در نیمه نهایی کوپا ایتالیا باید به مصاف اینتر بروند تا تکلیف تیم صعودکننده به فینال این مسابقات مشخص شود. دیدار رفت این مرحله از جام حذفی ایتالیا روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها