کد خبر : 1812894 | 08 اسفند 1400 ساعت 22:14 | 8.3K بازدید | 2 دیدگاه

زلاتان دربی برابر اینتر را از دست داد

دوران دوری زلاتان از میادین ادامه داشته و او بازی حساس مقابل اینتر را نیز از دست خواهد داد.

زلاتان دربی برابر اینتر را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد زلاتان ابراهیموویچ در لیست میلان برای رویارویی با اینتر در نیمه نهایی کوپا ایتالیا حضور نخواهد داشت و دوران دوری این ستاره سوئدی از میادین ادامه دارد. بازی رفت سه شنبه شب برگزار می شود و هنوز تاریخ مشخصی برای دیدار برگشت تعیین نشده است. ابتدا اخبار حاکی از احتمال بازگشت زلاتان به میادین بود، اما شبکه اسکای اسپورت ایتالیا امروز در گزارشی مدعی شد این بازیکن 40 ساله به علت مشکل آشیل هنوز فاصله زیادی با آمادگی کامل داشته و زمان دقیق بازگشت او معلوم نیست.

1687201

 

زلاتان در تاریخ 23 ژانویه و در مسابقه میلان مقابل یوونتوس در همان دقایق ابتدایی دچار آسیب دیدگی شده و از آن روز دیگر بازی نکرده است. ایبرا ‌برابر اینتر رکورد درخشانی داشته و در 18 بازی مقابل این تیم 10 گل به ثمر رسانده است. بنابراین هدف بعدی زلاتان بازگشت به ترکیب روسونری برای دیدار حساس و تعیین کننده این تیم در لیگ ایتالیا مقابل ناپولی خواهد بود.

ادامه این روند ممکن است آینده زلاتان در میلان را نیز تحت تاثیر قرار دهد. قرارداد این ستاره باتجربه و سوئدی در انتهای فصل جاری به اتمام می رسد و میلان در صورتی قرارداد زلاتان را تمدید می کند که این بازیکن تا پایان فصل آمادگی خود را نشان دهد. اما در صورت ادامه این روند مصدومیت، بعید است مدیران میلان حاضر به ریسک کردن روی یک بازیکن 40 ساله و حفظ او به مدت یک فصل دیگر باشند.

دیدگاه‌ها