کد خبر : 1813017 | 09 اسفند 1400 ساعت 16:00 | 23.7K بازدید | 2 دیدگاه

دنی آلوز:

پدری؟ انگار دوباره کنار اینیستا بازی می‌کنم

مدافع برزیلی بارسا پس از برتری بر بیلبائو به تمجید از نمایش پدری پرداخت.

پدری؟ انگار دوباره کنار اینیستا بازی می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در ادامه روند خوب خود با ژاوی این بار پیروزی قاطعی را برابر بیلبائو به دست آورد.

آبی اناری‌ها در هفته بیست و ششم رقابت‌های لالیگا بیلبائو را با ۴ گل در هم کوبیدند تا باوجود یک بازی کم‌تر نسبت به اتلتیکو مادرید به رده چهارم جدول رده‌بندی برگردند. ستاره بازی عثمان دمبله بود که در 23 دقیقه حضورش توانست یک گل بزند و دو پاس گل بدهد. پدری هم در میانه زمین فوق العاده کار کرد.

 

1695073

 

دنی آلوز ستاره برزیلی بارسا در پایان بازی و در مورد درخشش پدری گفت:« خوش شانس بوده ام که در دوران فوتبالم کنار هافبک های بزرگ و سطح اول جهانی بازی کرده ام و می توانم به شما بگویم که پدری هم یکی از آنهاست. او مرا بسیار به یاد اینیستا می اندازد که سال ها کنار هم بازی کردیم. پدری بازیکنی خارق العاده و هم تیمی بودن با او باورنکردنی است.»

 

1695111

 

آلوز در مورد شرایط خودش گفت:« رویای بازگشت به بارسا را داشتم و به همین دلیل دست از تمرین و تلاش سخت بر نداشتم. می خواستم در صورت محقق شدن انتقال، در بهترین وضعیت بدنی باشم. خوشحالم که الان بارسا تیمی شده که هواداران از تماشای بازی هایش لذت می برند و اینکه بازی هایش را پرگل برنده می شود.»

اهداف تیم:« وقتی خوب و سخت تلاش کنید، نتیجه هم می گیرید. بارسا سبکی دارد که همیشه باید به آن وفادار باشد. هواداران از شرایط تیم در سال های اخیر راضی نبودند و ما مثل بارسا بازی نمی کردیم. بارسلونا توپ و میدان را می خواهد و دوست دارد سبک بازی اش را به حریف تحمیل کند. هدف اصلی در درجه اول، بازگرداندن روح تیمی بود که به آن رسیده ایم.»
 

دیدگاه‌ها