کد خبر : 1813104 | 09 اسفند 1400 ساعت 21:43 | 17.4K بازدید | 14 دیدگاه

می‌خواهیم ما هم لذت ببریم

رضاییان: همه دنیا غیر از ایران تماشاچی دارند

رامین رضاییان از مسئولین درخواست کرد درهای استادیوم را به روی هواداران باز کنند تا فوتبالیست‌ها و مخاطبان لذت بیشتری از فوتبال ایران ببرند.

رضاییان: همه دنیا غیر از ایران تماشاچی دارند

به گزارش "ورزش سه"، رامین رضاییان، مدافع راست محبوب پرسپولیسی‌ها که در بدو ورود حسابی مورد استقبال هواداران قرار گرفته بود حالا زبان آنها شد و خواسته علاقمندان به فوتبال را مطرح کرد.

او در ابتدا گفت: به هواداران بزرگ باشگاه پرسپولیس این برد ارزشمند را تبریک می‌گویم. من یک خواهشی از مسئولین و همچنین شما خبرنگاران دارم که یک پی‌گیری بکنید تا این هواداران از فوتبال محروم نباشند. در تمام دنیا غیر از ایران هواداران به استادیوم‌ها می‌آیند.

رامین ادامه داد: حیف این فوتبال نیست که هواداران را نداریم؟ نه تیم ما بلکه همه تیم‌ها؛ از تیم‌های شهرستانی بزرگ گرفته تا تیم‌های پایتخت‌. خواهش می‌کنم مسئولین اجازه بدهند هواداران بیایند. سی درصد یا بیست درصد اجازه دهید.

او در پایان بیان کرد: همه جای دنیا هواداران می‌آیند حتی دیشب در بازی چلسی لیورپول ماسک هم نمی‌زدند. من تا آن حد نمی‌خواهم و باید رعایت شود اما بیست یا سی درصد اجازه دهند بیایند و از فوتبال لذت ببرند و ما فوتبالیست‌ها هم لذت ببریم. بازی هم عالی بود و به هواداران تبریک می‌گویم.

دیدگاه‌ها