کد خبر : 1813107 | 09 اسفند 1400 ساعت 21:52 | 46.8K بازدید | 21 دیدگاه

این برد تقدیم به مصدومان

گل‌محمدی: در خط حمله مشکل داریم

گل‌محمدی می‌گوید سکوت بازیکنان به منزله حل مشکلات نیست و باشگاه باید مشکل آنها را حل کند.

گل‌محمدی: در خط حمله مشکل داریم

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی با مس رفسنجان حضور یافت و در مورد نمایش تیمش مقابل مس رفسنجان اظهار نظر کرد و گفت که باوجود تغییر سیستم، بازیکنانش نمایش خوبی داشتند.

* بازیکنان با تغییر سیستم برخورد خوبی داشتند
بازی را خیلی خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم و یک گلی خوردیم که به نظرم، خیلی گل بدی بود؛ هیچ وقت دوست ندارم تیمم به این راحتی گل بخورد. اما متاسفانه این اتفاق افتاد و توانستیم کنترل بازی را در اختیار بگیریم و نیمه دوم یک سری تغییراتی انجام شد و در سیستم و آرایش تیم هم تغییر دادیم و اولین بار بود با این سیستم بازی کردیم اما بازیکنان خیلی خوب با این مسئله برخورد کردند و با وظیفه‌شناسی خوب کنترل بازی را در اختیار خودشان گرفتند و گل های قشنگی زدیم و موقعیت خاصی هم به حریف ندادیم.

* اگر حرف نمی‌زنیم به معنای حل مشکلات نیست
در مجموع بازی، روندی که دوست داشتیم طی شد. یعنی زدن گل و کنترل بازی. از بازیکنان خیلی تشکر دارم و اینجا هم از باشگاه می‌خواهم توجه بیشتری به این بازیکنان بشود. اینکه حرف نمی‌زنند یا حرف نمی‌زنیم دلیل بر این نیست که مشکلات نیست و باشگاه باید قبل از پایان سال این مشکلات را حل کند. این انتظار را همه ما داریم و امیدوارم که تلاش‌های خوبی صورت بگیرد؛ شرایط بچه‌ها واقعا شرایط سختی است.

* در خط جلو دستمان خالی است
این برد را به بازیکنان تبریک می‌گویم و آن را به همه هواداران تقدیم می‌کنیم و همچنین حامد پاکدل و همه مصدومان تیم که از شروع فصل زحمات زیادی کشیدند و سلامتی شان را خیلی‌ از بازیکنان به خاطر تیم از دست دادند و برای همه شان آرزوی بهبودی داریم؛ این مصدومیت‌ها کار ما را هم سخت می‌کند و شرایط تعویضمان یک مقدار شرایطی است که دست و بالمان در خط جلو خیلی باز‌ نیست.

* مس منظم، تاکتیکی و سختکوش است
مقابل تیم خوبی هم بازی داشتیم. تیمی که فکر کنم بالاخره پدیده لیگ است و نتایج خوبی گرفته و بازی جلوی این تیم سخت است و تیم تاکتیکی و منظمی هستند و به آنها خسته نباشید می‌گویم. برد ارزشمند و مهمی بود و در ادامه راه خیلی به ما کمک خواهد کرد.

* امیدوارم مهاجم ازبک به ما کمک کند
مهاجم ازبک بازیکن جوانی است و خیلی‌ها می‌گویند آمار قوی‌ای ندارد. شاید رزومه خاصی نداشته باشد اما نسبت به بازی‌هایش در لیگ ازبکستان خوب گل زده. شرایط جذب بازیکن خیلی سخت است و هم به لحاظ مالی محدودیت داریم و هم در نیم فصل خرید مهاجم خیلی سخت است. خیلی بازیکنی نیست که بیرون بماند و باکیفیت باشد. او هم تازه به تیم ملی دعوت شده و بازیکن دونده ای است و باتوجه به وضعیت موجود و شرایطی که داشتیم، این گزینه را انتخاب کردیم و امیدوارم به تیممان کمک کند.

* حمایت هواداران ما را تضمین می‌کند
احمد گوهری خیلی وقت بود بازی نکرده بود و فکر کنم برای اولین دیدارش، عملکردش در مجموع خوب بود. از آن طرف هم در دو سالی که با حامد لک کار کردیم، در مجموع بازیهایی که برای ما بازی کرد، خوب بود. همه بازیکنان احتیاج به حمایت دارند و بازیکنان تحت فشار هستند و هم از نظر مالی و هم توجهی که باید بشود، وجود ندارد. بازیکنان مشکلات خاصی دارند و همگی احتیاج به کمک و حمایت دارند. هواداران هر وقت از تیم حمایت کردند، ضرر نکردیم و الان هم از هواداران می‌خواهیم حمایت کنند. این موضوع موفقیت‌های تیم را تضمین می‌کند.

* غیبت فرجی به‌خاطر مصدومیت نبود
علاوه بر فرجی بازیکنان دیگری هم در لیست نبودند. او مشکل خاصی نداشت. هر بازیکنی که بالاخره در لیست نباشد، قطعا ‌شرایط تمرینی و مسابقاتی‌ را نداشته؛ مشکل مصدومیت هم نداشت. در هر صورت فرشاد هم در خیلی بازی‌ها به ما کمک کرده و تاثیرگذار بوده و همه بازیکنانی که داریم، مورد توجه ما هستند و با هیچ بازیکنی ‌خداراشکر هیچ مشکلی نداریم و همه در خدمت تیم هستند.

* امیدوارم خصوصی سازی به نفع باشگاه باشد
قبل از بازی در مورد خصوصی سازی صحبت کردیم. اینکه از حالت دولتی به حالت خصوصی تغییر می‌کند یک اتفاق خوب است. اگر 10-15 سال پیش این اتفاق می‌افتاد، خیلی از این مشکلات را نداشتیم. فقط حرف زدند و وعده دادند اما خداراشکر این اتفاق می‌افتد. باید ببینیم وضعیت خصوصی سازی چطور است و چگونه عرضه می‌شود؛ این خیلی مهم است. امیدوارم اگر اتفاقی می‌افتد، در نهایت به نفع باشگاه باشد.

دیدگاه‌ها