کد خبر : 1813127 | 10 اسفند 1400 ساعت 09:42 | 11.7K بازدید | 7 دیدگاه

خامس: باید در لیگ قهرمانان به رئال احترام بگذارید

خامس رودریگز، ستاره سابق رئال مادرید‌ معتقد است این تیم توانایی بازگشت مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا را دارد.

خامس: باید در لیگ قهرمانان به رئال احترام بگذارید

به گزارش "ورزش سه", چندی پیش بود که رئال مادرید در ورزشگاه پارک دو پرنس بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را مقابل پاری‌سن ژرمن برگزار کرد و با تک گل لحظات پایانی کیلیان امباپه از حریف خود شکست خورد تا کار شاگردان کارلو آنچلوتی برای صعود دشوار شود.

لوس بلانکوس هفته آینده در دیدار برگشت در سانتیاگو برنابئو میزبان پاری سن ژرمن خواهد بود. رئال مادرید محکوم است که در این مسابقه با اختلاف بیش از یک گل تیم فرانسوی را شکست دهد تا به مرحله بعد صعود کند؛ اتفاقی که ستاره سابق این تیم یعنی خامس رودریگز به آن امیدوار است.

 

1691715

 

خامس که این روزها چالش جدید خود را در فوتبال آسیا و باشگاه الریان قطر تجربه می‌کند در این باره گفت: "شما باید به رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا احترام بگذارید، همه می دانند رئال مادرید کیست، اما پاری سن ژرمن دوران خوبی را سپری می کند و بازیکنان خوبی دارد، بنابراین رئال مادرید باید مراقب باشد. آنها می توانند بازی را برگردانند زیرا رئال مادرید هستند. رئال مادرید می تواند بر هر تیمی غلبه کند و این بخشی از ذهنیت آنهاست."

دیدگاه‌ها