کد خبر : 1813137 | 10 اسفند 1400 ساعت 10:50 | 14.7K بازدید | 6 دیدگاه

پدری: می‌ترسیدم لایی بزنم

پدری، ستاره جوان بارسلونا‌ استرس جالبی را در جریان بازی برابر اتلتیک بیلبائو تجربه کرده است.

پدری: می‌ترسیدم لایی بزنم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا یک‌شنبه شب در نوکمپ برابر اتلتیک بیلبائو به میدان رفت و موفق شد با نتیجه پر گل 0-4 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
پدری در جریان این پیروزی با یک لایی تماشایی موفق شد از سد میکل بالنزیاگا عبور کند و توانایی‌هایش را به رخ این بازیکن و سایرین بکشد. 
با این حال این ستاره 19 ساله بارسلونا هنوز به انجام این حرکات در میادین بزرگ عادت نکرده و پس از بازی به مووی استار گفت:« من از نظر شخصی احساس بسیار خوبی دارم، از این که پا به توپ باشم و توپ را در زمین به حرکت دربیاورم لذت می‌برم. وقتی می‌خواستم لایی بزنم با تمام وجود ترسیدم که این حرکت جواب ندهد اما در نهایت موفق شدم!»

 

1695085


عملکرد خوب پدری در این بازی باعث شد که بسیاری از فوتبالدوستان و کارشناسان به تمجید از توانایی‌های این بازیکن بپردازند و ژاوی نیز پس از پایان بازی او را با اینیستا مقایسه کرد و مدعی شد که این ستاره جوان بارسا یکی از بهترین بازیکنان دنیا به‌حساب می‌آید. 
بارسلونا با خریدهایی که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی انجام داد شرایطش را تا حد زیادی بهبود بخشید و حالا علاوه بر صعود به مرحله بعدی لیگ اروپا، در لالیگا نیز از شرایط بسیار بهتری نسبت به نیم فصل اول برخوردار است.

دیدگاه‌ها