کد خبر : 1813146 | 10 اسفند 1400 ساعت 11:43 | 9.2K بازدید | 5 دیدگاه

شهباززاده گل نزد ولی دو گل ساخت؛

زیباترین پاس‌گل هفته در تبریز

مهاجم 32 ساله سپاهان در روز بازگشت دوباره‌اش به ترکیب اصلی طلایی‌پوشان موفق به گلسازی برای تیمش شد.

زیباترین پاس‌گل هفته در  تبریز

به گزارش "ورزش سه" سجاد شهباززاده که با تصمیم محرم نویدکیا در جمع نفرات سپاهان برای دربی اصفهان حضور نداشت، بعد از یک بازی غیبت مجدداً در ترکیب اصلی طلایی‌پوشان قرار گرفت و روز گذشته مقابل تراکتور در تبریز به میدان رفت. او جانشین شهریار مغانلو در ترکیب تیم سپاهان شده بود.

شهباززاده که تا پیش از مسابقه دیروز موفق به زدن 3 گل در این فصل شده و 2 پاس گل هم داده بود، در همان نیمه‌ی نخست پاسخ اعتماد سرمربی جوان سپاهان را داد و پایه‌گذار گل نخست طلایی‌پوشان شد.

مهاجم باتجربه سپاهان با یک ارسال چیپ به درون محوطه جریمه یک موقعیت ایده‌آل گلزنی را برای امید نورافکن خلق کرد و مدافع چپ پیش‌تاخته طلایی‌پوشان توانست با سماجت و ضربه‌ی دقیق خود گل اول مسابقه را به سود شاگردان نویدکیا رقم بزند تا نام سجاد شهباززاده به عنوان گلساز در فهرست بازی یادداشت شده و سومین پاس‌گل مهاجم 32 ساله سپاهان در لیگ بیست و یکم ثبت شود.

 

1695319

 

گفتنی است؛ گل دوم و تساوی‌بخش سپاهان در شرایطی به ثمر رسید که پاس سجاد شهباززاده بعد از دخالت دفاع تراکتور تغییر مسیر داد و در مقابلِ میلاد جهانی قرار گرفت و او توانست گل تساوی را وارد دروازه تراکتور کند تا این‌گونه شهباززاده روی حرکت گل دوم تیمش هم نقش‌آفرین بوده باشد.

دیدگاه‌ها