کد خبر : 1813200 | 10 اسفند 1400 ساعت 15:10 | 60.2K بازدید | 1 دیدگاه

شکل بازی‌هایمان با امتیازاتمان جور در نمی‌آید؛

شیری: استقلالی‌ها حق دارند اعتراض کنند

هافبک نساجی معتقد است که تیمش به اندازه کیفیت فوتبالی که ارائه می‌کند امتیاز نگرفته است.

شیری: استقلالی‌ها حق دارند اعتراض کنند

به گزارش "ورزش سه"، حامد شیری در مورد تساوی بدون گل روز گذشته مقابل استقلال گفت: بازی خوبی مقابل استقلال‌ انجام دادیم. به خصوص در نیمه اول خیلی خوب بودیم. اگر می توانستیم همین شرایط را حفظ کنیم و با تمرکز و روند نیمه اول ظاهر شویم نتیجه خیلی بهتر می شد. بازی با تیم هایی مثل استقلال، پرسپولیس و سپاهان که همیشه شخصیت قهرمانی دارند، خیلی سخت است.

او در واکنش به این موضوع که تیمش حتی شانس پیروزی هم داشت تاکید کرد: جلوی هر تیمی که بازی کنیم به برد فکر می کنیم. حریفان هم مقابل ما به برد فکر می کنند ولی نتیجه در زمین رقم می خورد و نمی توان چیزی را از قبل پیش بینی کرد. گفتم که اگر کمی دقت بیشتری به خرج می دادیم نتیجه چیز دیگری می شد.

هافبک نساجی در مورد اعتراض استقلالی ها به صحنه برخورد حقیقی و مطهری گفت: اگر چنین صحنه ای برای ما هم اتفاق می افتاد قطعا نسبت به آن اعتراض می کردیم. مربیان استقلال حق شان است که اعتراض کنند. تصاویر هم نشان داد که پنالتی نبود و به هر حال این اعتراض‌ها همیشه بوده و بعدا مشخص می شود که حق با چه کسی بوده است.

شیری با بیان اینکه تیمش به اندازه بازی خوبی که انجام می دهد امتیاز کسب نکرده افزود: ما در نیم فصل دوم از بازی با فجر، شکل فوتبال مان خیلی خوب بود. فوتبالی بازی می کنیم که حداقل باید در 5 بازی اخیر 8 امتیاز کسب می کردیم ولی 3 امتیاز بیشتر کسب نکرده ایم. شکل بازی ها با امتیازاتمان جور در نمی آید. البته باید به این مساله هم دقت کنیم که با چه تیم هایی بازی داشتیم. استقلال، گل گهر و پرسپولیس سه تا از این پنج بازی بودند. مطمئن هستم که می توانیم در هفته های بعد که حریفان از نظر اسمی کمی سبک تر می شوند، نتایج بهتری کسب کنیم.

او در پاسخ به این سوال که عدم وجود سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برای ایران چه تاثیری روی کیفیت لیگ خواهد گذاشت گفت: این مساله قطعا بی تاثیر نخواهد بود. اگر جنگ سهمیه مثل جنگ قهرمانی، این فصل هم وجود داشت حتما جذابیت کار بیشتر می شد. شما در چند هفته پایانی اگر نتایج خوبی کسب نکنی دهم می مانی ولی اگر نتایج خوبی کسب کنی می توانی هفتم شوی. به نظر من در این شرایط تمام کردن کار با رتبه هفتم خیلی بهتر است تا اینکه دهم تمام کنی.

دیدگاه‌ها