کد خبر : 1813244 | 10 اسفند 1400 ساعت 20:05 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

خیال راحت یاران شجاع با شکست القطر

ملی‌پوش ایرانی الریان در جریان برتری تیمش برابر قطر اس. سی به میدان رفت.

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین مسابقه هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر، تیم الریان در حالی‌که شجاع خلیل‌زاده را در ترکیب و خط دفاعی داشت، از ساعت ۱۷:۲۰ امروز در استادیوم جاسم بن حمد با قطر اس. سی رده هفتمی دیدار کرد.

یاران شجاع که طی چهار مسابقه اخیرشان نتایج ضعیفی داشته و یک مساوی و سه شکست متحمل شده بودند، در دقیقه ۲ مسابقه امروز برابر قطر اس. سی هم غافلگیر شدند و گل اول را با شوت محکم خالد محمودی دریافت کردند.

1695468

الریان در ادامه بازی هجومی‌تری ارائه کرد و روی ارسال خامس رودریگز و ضربه سر انزونزی و همچنین پاس کات‌بک یاسین براهیمی و شوت سرضرب یوهان بولی به دو گل دست یافت تا صاحب پیروزی خانگی شود.

تیم فوتبال الریان که در دقایق پایانی انزونزی را به‌خاطر اخراج از دست داد، با کسب پیروزی ۲ بر یک در مسابقه امروز مقابل قطر اس. سی ۲۱ امتیازی شد و موقتا در رده نُهم جدول قرار گرفت؛ برد در این دیدار موجب شد بقای یاران شجاع در لیگ ستارگان قطر قطعی شود.

1695467

شجاع خلیل‌زاده، ملی‌پوش ایرانی الریان که در این فصل تنها یک بار در ترکیب تیمش حضور نداشته، مثل تمام مسابقات اخیرشان امروز هم حضور ۹۰ دقیقه‌ای در ترکیب تیمش مقابل قطر اس. سی داشت.

دیدگاه‌ها