کد خبر : 1813283 | 11 اسفند 1400 ساعت 10:31 | 30.5K بازدید | 1 دیدگاه

فریدون زندی تمرین را زیرنظر گرفت

ایرانی محبوب سرمربی موقت دینامو درسدن (عکس)

فریدون زندی، ستاره سابق تیم ملی ایران، به صورت موقت هدایت تیم دینامو درسدن را برعهده گرفت.

ایرانی محبوب سرمربی موقت دینامو درسدن (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مدیران باشگاه دینامو درسدن تصمیم گرفتند که الکساندر اشمیت را از هدایت این تیم برکنار کنند. 
اولین جلسه تمرین پس از اخراج این مربی کمتر از 90 دقیقه طول کشید. این مربی سابق دینامو صبح روز سه‌شنبه کمد وسایلش در زمین تمرین این تیم را خالی کرد و کمتر از 15 دقیقه این ورزشگاه را ترک کرد. 
رالف بکر، مدیر ورزشی این باشگاه، درباره این تصمیم گفت:« این اقدام برای ما آسان نبود اما در حال حاضر در موقعیت ورزشی دشواری قرار داریم. دیدارهای امسال تا به حال به شکلی که ما دوست داشتیم پیش نرفته است.»
بکر روز گذشته در سکوت شاهد تمرینات این تیم بود. او آرام به نظر می‌رسید و بسیاری باور دارند که این مدیر ورزشی همین حالا هم جانشین اشمیت را انتخاب کرده است. 
فریدون زندی که پیش از این کمک مربی دینامو به حساب می‌آمد، حالا نقش سرمربی موقت این تیم را ایفا می‌کند و وظیفه مدیریت جلسه تمرینی روز گذشته را نیز برعهده داشت که هیچ نشانی از روحیه بالا و خوش‌بینی در آن دیده نمی‌شد. 
همه چیز بر اساس ترتیب روزانه انجام شد و به سختی می‌توان گفت چه چیزی در ذهن بازیکنان می‌گذشت چون همه چیز مثل همیشه پیش رفت. 
زندی در ساعت سه بعد از ظهر تصمیم گرفت که 25 بازیکن آماده تیمش را دور هم جمع کند و سخنرانی کوتاه در دایره مرکز زمین تمرین دینامو برای آنها انجام داد و پس از آن بازی فوتبال پنج نفره برگزار شد. این مربی 42 ساله به ندرت در طول این تمرین صدایش را بالا برد و فریاد کشید.

دیدگاه‌ها