کد خبر : 1813345 | 11 اسفند 1400 ساعت 15:12 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

مدیران آکادمی و حقوقی پیکان معرفی شدند

بازگشت کاپیتان سابق خودروسازان به پیکانشهر(عکس)

کاپیتان، مربی و سرپرست سابق خودروسازان در سمتی در جدید در این باشگاه مشغول به کار شد.

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا طهماسبی که سالها به عنوان بازیکن، سرپرست و مربی در تیم فوتبال پیکان حضور داشته و یکی از افراد شناخته شده فوتبال و این باشگاه تهرانی محسوب می‌شود، مدتی از این مجموعه جدا شده بود، اما حالا در سمت مدیر آکادمی به پیکان برگشته است.


آکادمی باشگاه پیکان یکی از قدرتمند ترین ها در فوتبال محسوب می‌شود و طی سال های گذشته بازیکنان متعددی را به فوتبال کشور معرفی کرده است. حالا حضور طهماسبی در سمت مدیریت آکادمی به عنوان یک فرد فوتبالی و پیکانی، به نظر می‌رسد اتفاقات بهتری نیز در این عرصه رخ بدهد.


همچنین مصطفی سلیمانی نیز که پیش از این به عنوان معاون باشگاه نفت مسجدسلیمان فعالیت می‌کرد، از این پس به عنوان مدیر حقوقی باشگاه پیکان فعالیتش را ادامه خواهد داد.


امیر عطابخش مدیرعامل باشگاه پیکان بعد از معارفه طهماسبی و سلیمانی ضمن تشکر از مدیران گذشته حقوقی و آکادمی گفت:‌«با استفاده از پتانسیل موجود در مدیران جدید قطعا در حوزه آكادمی و حقوقی كه از حساس ترین بخش های موجود در موسسه است، به رشد و پیشرفت در این حوزه ها كمك خواهیم كرد. بهره گیری از توانایی و تجارب محمدرضا طهماسبی كه سالیان متمادی به عنوان بازیكن ،مربی و مدیر تیم در خدمت فوتبال پیكان بوده كمك شایانی به به تیم های پایه و معرفی استعدادهای ورزشی كه جز سیاست های همیشگی باشگاه بوده خواهد كرد.»

 

1695577
1695578
1695579

دیدگاه‌ها