کد خبر : 1813526 | 12 اسفند 1400 ساعت 15:39 | 47K بازدید | 4 دیدگاه

شروع آزمون از نقطه پرخاطره جادوگر (عکس)

نقطه شروع آزمون در بوندس‌لیگا، یک لحظه پر خاطره برای علی کریمی است؛ او اولین گل ‌بوندس‌لیگایی خود را در تقابل بایرن – لورکوزن به ثمر رساند.

شروع آزمون از نقطه پرخاطره جادوگر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، توئیتر باشگاه بایر لورکوزن روز گذشته اعلام کرد که سردار آزمون تمرینات پرفشار خود را شروع کرده و اگر مشکل خاصی پیش نیاید، او را شنبه در مونیخ خواهیم دید؛ به این ترتیب باید منتظر رونمایی احتمالی از ستاره ایرانی در روز بازی با بایرن در ورزشگاه آلیانز آره‌نا باشیم.

این می‌تواند یک شروع باشکوه برای سردار در بوندس‌لیگا باشد. او با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت، آماده است تا در شروع راه خود برای تیم جدیدش، خوش بدرخشد. این انگیزه زمانی که نقطه شروع به زیبایی آلیانز آره‌نا و ‌برابر ستاره‌های بزرگ بایرن باشد، بیشتر هم می‌شود.

 

1695849

 

تقابل بایرن مونیخ و بایر لورکوزن برای ما ایرانی‌ها یک خاطره دیگر هم دارد. خاطره‌ای که به اواسط تابستان یک دهه و نیم پیش مربوط می‌شود؛ جایی که علی کریمی، ستاره تازه‌وارد بایرن مونیخ موفق شد اولین گل خود را در بوندس‌لیگا مقابل بایر لورکوزن به ثمر برساند. این دیدار در تاریخ 22 مرداد 84 در ورزشگاه بای آره نا برگزار شد و با برتری 5 بر 2 یاران کریمی به پایان رسید.

 

1695853

 

علی کریمی که در نقل و انتقالات تابستانی فصل 2006-2005 به بایرن ملحق شده بود بعد از اینکه در هفته اول مقابل مونشن گلادباخ به‌عنوان بازیکن جایگزین وارد زمین شد، در هفته دوم در قامت یک ستاره ظاهر گشت و با یک گل و یک پاس گل در تیم منتخب هفته جای گرفت. اینک بعد از یک دهه و نیم، تقابل بایرن مونیخ و بایر لورکوزن صحنه رونمایی از یک ستاره ایرانی است؛ ستاره‌ای که از نظر سنی مشابه دوران حضور کریمی در بایرن است و می‌خواهد جاه‌طلبی‌های خود را با لباس لورکوزن و بوندس‌لیگا شروع کند و بیشتر از آن چه جادوگر از فوتبال به‌دست آورد؛ تجربه کند.

 

1695852

 

آزمون سابقه باز کردن دروازه بایرن با لباس روستوف در جریان تقابل دو تیم در گروه چهارم لیگ قهرمانان اروپا 2017-2016 را دارد و باید دید که دیدار بایرن مونیخ و بایر لورکوزن، صحنه‌ای تکرار گلزنی او مقابل تیم اول آلمان و ثبت اولین گل بوندس لیگایی یک ستاره ایرانی دیگر هم خواهد بود یا خیر.

 

1695850

 

1695851

دیدگاه‌ها