کد خبر : 1813563 | 12 اسفند 1400 ساعت 23:40 | 54.1K بازدید | 4 دیدگاه

سرمربی جدید دینامو انتخاب شد؛

عمر کوتاه سرمربیگری زندی در درسدن

باشگاه دینامو درسدن، گورینو کاپرتی را به‌عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد. قرارداد این مربی 40 ساله تا 30 ژوئن 2024 خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، گورینو کاپرتی به‌عنوان سرمربی جدید باشگاه دینامو درسدن، بعد از ظهر امروز به‌صورت رسمی معرفی شد. او ساعتی بعد اولین جلسه تمرینی خود را نیز برگزار کرد.

رالف بکر، مدیر ورزشی دینامو درسدن، با ابراز خوشحالی از این انتخاب گفت: "ما از انتخاب کاپرتی به‌عنوان سرمربی جدید بسیار خرسندیم و از این همکاری استقبال می‌کنیم. اهداف طرفین چه در کوتاه‌مدت و چه در بلند‌مدت، در یک راستا قرار دارد."

1695905

فریدون زندی که پیش از این هدایت تیم را بعد از برکناری اشمیت به عهده داشت، در کنار هایکو شولز و همچنین مربی دروازه‌بانان دیوید یلدل و مربی بدنساز، ماتیاس گره دستیاران کاپرتی در درسدن خواهند بود.

باشگاه دینامو درسدن روز سه‌شنبه تصمیم گرفت به همکاری‌اش با الکساندر اشمیت پایان داده و با حضور فریدون زندی به‌عنوان سرمربی موقت به کار خود ادامه دهد. مربی 42 ساله ایرانی-آلمانی روز گذشته بعد از یک سخنرانی کوتاه، به‌عنوان نفر اول کادر فنی بازیکنان را تمرین داد اما با انتخاب کاپرتی بار دیگر شاهد حضور او به‌عنوان کمک مربی در تیم خواهیم بود.

1695514

دیدگاه‌ها