کد خبر : 1813648 | 13 اسفند 1400 ساعت 17:31 | 45.7K بازدید | 3 دیدگاه

باید نیمه‌های اول بهتر کار کنیم

ناگلزمن: چهار بازیکن لورکوزن خطرناک هستند

سرمربی بایرن از 4 بازیکن خط اتش لورکوزن به عنوان بازیکنان خطرناک یاد کرد.

ناگلزمن: چهار بازیکن لورکوزن خطرناک هستند

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فردا از هفته 25 بوندسلیگا میزبان بایر لورکوزن تیم سوم جدول رده بندی است. هشت امتیاز اختلاف بایرن با دورتموند باعث حاشیه امنیت مناسبی شده ولی مونیخی ها چیزی جز پیروزی نمی خواهند.

 

1691305

 

یولیان ناگلزمن سرمربی بایرن در نشست خبری این بازی گفت:« لورکوزن 4 بازیکن بسیار خطرناک در خط حمله دارد، بنابراین ما باید مراقب آنها باشیم. من انتظار ندارم که آنها مانند بازی رفت بازی کنند که فوق العاده هجومی بودند. فکر می کنم آنها شدیدا پرس کنند ولی در مجموع دفاعی تر خواهند بود و عقب تر بازی خواهند کرد.»

ناگلزمن در مورد اینکه بایرن در نیمه دوم بهتر از نیمه های اول بازی می کند، گفت:« بله، فکر می کنم باید در نیمه های اول بهتر کار کنیم. ما در برابر فرانکفورت موفق شدیم این کار را انجام دهیم. البته این به نوع بازی حریفان هم بستگی دارد که گاهی خوب شروع می کنند ولی در ادامه بازی افت کرده و به ما اجازه بازی بهتری می دهند.»

وضعیت بازیکنان:« لئون گورتزکا پیشرفت خوبی داشته و در روزهای اخیر بدون درد کار کرده است. او در مسیر درستی قرار دارد و در تلاش هستیم تا او را طی یکی دو هفته آینده به تمرینات تیمی بازگردانیم. سابیتز در چند روز گذشته با سرماخوردگی خفیف مواجه بود که البته کووید نیست. او در حال حاضر بهتر است. آلفونسو دیویس یک معاینه پزشکی دیگر برای امروز دارد. ما هنوز باید صبر کنیم و بازگشت او مدتی طول می کشد. او هنوز گزینه ای برای چند هفته آینده نیست. آلفونسو در چند هفته گذشته نتوانسته کاری انجام دهد. توماس مولر هم مشکلی ندارد و برای فردا در دسترس است.»

ناگلزمن در مورد جنگ اوکراین گفت:« من فکر می کنم جنگ هر چه زودتر باید متوقف شود. تصاویر و ویدیوهایی که در اخبار می بینیم، ترسناک هستند. هیچ کس نمی خواهد ببیند که همسر و فرزندانش فرار کنند. نامزد سابیتزر در خرسون خانواده دارد و نگران است. ما امیدواریم این جنگ به زودی پایان یابد.»
 

دیدگاه‌ها