کد خبر : 1813674 | 13 اسفند 1400 ساعت 19:57 | 41.8K بازدید | 23 دیدگاه

گواردیولا: نمی‌گذاریم رونالدو به دروازه نزدیک شود

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است کریستیانو رونالدو تمام کننده‌ای استثنایی است و مهارش در محوطه جریمه ممکن نیست.

گواردیولا: نمی‌گذاریم رونالدو به دروازه نزدیک شود

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر روز یکشنبه در ورزشگاه اتحاد میزبان منچستریونایتد است. 
سیتی در حالی به مصاف رقیب قدیمی و همشهری خود می‌رود که با شش امتیاز اختلاف و یک بازی بیشتر نسبت به لیورپول در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفته است.
با این حال اعلام خبر مصدومیت روبن دیاز و دوری شش هفته‌ای این بازیکن از میادین باعث شده که بسیاری غیبت این مدافع پرتغالی در ترکیب سیتی را عاملی برای افت این تیم بدانند. 
گواردیولا با اشاره به این موضوع به خبرنگاران گفت:« ما فقط دو مدافع میانی داریم و شرایط همین است. ما 15 بازیکن در دسترس داریم اما شرایط در ماه قبل هم همین بود و مردم می‌گفتند ما خوش شانس هستیم که کرونا نگرفتیم. نمی‌دانم چند ماه است که ما فقط همین 14 یا 15 بازیکن را در اختیار داریم.»

 

1688994


این مربی اسپانیایی درباره روحیه تیمش اظهار داشت:« ما می‌جنگیم. ما سعی می‌کنیم که بازی خوبی ارائه دهیم. اگر خوب بازی نکنید جنگیدن غیرممکن است. ما سعی خواهیم کردیم که رفتار خوبی در زمین داشته باشیم، پیروز شویم و امیدواریم که هواداران بتوانند از ما حمایت کنند، کاری که همیشه انجام می‌دهند.»
سرمربی سیتی درباره رویارویی با رونالدو در بازی روز یکشنبه اضافه کرد:« او در کنار مسی یکی از بهترین بازیکنان 15 سال گذشته بوده است. کاری که این دو نفر انجام داده‌اند تکرار شدنی نیست. وقتی شما چنین دستاوردهایی دارید، هر لحظه از زندگی تحت نظر هستید و حالا این شرایط با ظهور شبکه‌های اجتماعی بیشتر هم شده است.»
او با تمجید از عملکرد این ستاره پرتغالی ادامه داد:« این بازیکن تمام‌کننده‌ای استثنایی است. تماشای بازی او در طول این سال‌ها لذتبخش بوده است. ما نمی‌گذاریم کریستیانو وارد محوطه جریمه شود چون در آنجا مهارناپذیر است. به یاد دارم که در بازی قبلی او حتی لمس توپ نداشت اما نزدیک بود به ما گل بزند. این کیفیت و توانایی اوست و ما باید کنترلش کنیم.»

دیدگاه‌ها