کد خبر : 1813765 | 14 اسفند 1400 ساعت 13:15 | 4.2K بازدید | 1 دیدگاه

خبر نگران کننده مدیر تیم؛

نساجی بدون زمین در آسمان رکورد زد!

مدیر تیم نساجی معتقد است که با این شرایط سال بعد هم خبری از بازی در زمین قائمشهر نباشد.

نساجی بدون زمین در آسمان رکورد زد!

به گزارش "ورزش سه"، پروسه آماده سازی ورزشگاه وطنی قائمشهر به حدی طولانی شده که خیلی ها از آن ناامید شده اند. نساجی همچنان در حالت خانه به دوشی قرار دارد و در مقطع فعلی بازی های خانگی اش را در مشهد برگزار می کند. اسماعیل اسماعیلی، مدیر نساجی در مورد آخرین وضعیت ورزشگاه گفت: ما خیلی پیگیر این قضیه بودیم که اتفاق خوبی رخ بدهد و تیم به قائمشهر برگردد. این قول را به ما داده بودند که در این فصل زمین آماده می شود ولی متاسفانه آماده نشد.

او ادامه داد: باز هم وعده وعیدهایی داده شده که در نیم فصل دوم حتما این اتفاق می افتد، جناب استاندار یک قولی دادند و صراحتا اعلام کردند که نساجی باید در نیم فصل دوم در خانه بازی کند که متاسفانه این اتفاق هم نیفتاد.

مدیر تیم نساجی با بیان اینکه امید زیادی به برگزاری بازی در وطنی حتی برای فصل بعد هم نیست تاکید کرد: خبرهای خوبی به گوش نمی رسد. این گونه که از رویه پیمانکار عزیز بر می آید من فکر می کنم ما حتی سال بعد هم زمین نداریم. امیدوارم که شرایط به گونه ای پیش برود که در شهر خودمان بازی کنیم و از حس خوب هوادارانمان بهره مند شویم.

اسماعیلی با اشاره به اینکه اعضای تیم نساجی بیش از یک خلبان در طول ماه پرواز انجام می دهند گفت: ما مجبوریم در مشهد بازی کنیم. یک تذکر هم می دهم که تیم نساجی هر سه روز یک بار پرواز انجام می دهد این خیلی کار سختی است. حتی خلبان ها که کارشان این است فکر می کنم هفت بار در ماه پرواز انجام می دهند. ما به طور میانگین هر سه روز یک پرواز داریم و این فشار زیادی روی بچه ها وارد می کند و از نظر فنی تاثیر منفی دارد.

دیدگاه‌ها