کد خبر : 1813866 | 14 اسفند 1400 ساعت 23:41 | 14.2K بازدید | 5 دیدگاه

کلوپ: بازی سختی بود، کاملا از نتیجه راضی‌ام اما...

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول تاکید کرد که تیمش باید در برخی زمینه‌ها بهتر عمل کند.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس در آنفیلد میزبان وستهام بود و نهایتاً در یک بازی دشوار موفق شد حریف خود را با تک گل سادیو مانه شکست دهد تا پیش از دربی شهر منچستر به سه امتیازیِ تیم صدرنشین یعنی سیتی برسد.

یورگن کلوپ در پایان بازی گفت: "سخت بود. واقعا بازی دشواری بود. ما در نیمه اول خوب کار کردیم. از نقاط قوت وستهام آگاه بودیم و خیلی خوب توانستیم آنها را خنثی کنیم. می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم اما نشد. شاهد یک بازی کاملاً باز بودیم و حریف نیز بیشتر مستقیم کار می کرد. آنتونیو به خوبی از بدن خود استفاده می‌کرد و آنها در نیمه دوم فرصت‌های داشتند چرا که ما خیلی خوب دفاع نکردیم. اگر سازماندهی خوبی ندارید، باید با اشتیاق دفاع کنید و این کاری است که ما انجام دادیم."

 

1696255

 

کلوپ در ادامه گفت: "کاملاً از نتیجه راضی هستم، اما می دانم که می توانیم خیلی بهتر عمل کنیم. این یک برد بسیار خاص است، احساس فوق العاده ای دارد. وستهام حریف بسیار قدرتمندی است. تصادفی نیست که آنها در این رتبه جدول قرار دارند."

عملکرد سادیو مانه: "سادیو امروز یک بازی فوق العاده انجام داد اما در نهایت از موقعیت هایی که داشتیم به اندازه کافی استفاده نکردیم و به نوعی عجله کردیم. ممکن است این اتفاق بیفتد، ما می توانیم روی آن کار کنیم."

 

1696256

دیدگاه‌ها