کد خبر : 1813910 | 15 اسفند 1400 ساعت 10:53 | 10K بازدید | 9 دیدگاه

پوچتینو: نگران دیدار با رئال مادرید نیستم

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن مدعی شد تیمش در دیدار مقابل رئال مادرید عملکرد متفاوتی خواهد داشت.

پوچتینو: نگران دیدار با رئال مادرید نیستم

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در آستانه تقابل حساس با رئال مادرید در دور برگشت لیگ قهرمانان در برنابئو، با گل دقایق پایانی در مقابل نیس در لیگ فرانسه شکست خورد. مائوریسیو پوچتینو در پایان این دیدار تاکید کرد علیرغم این عملکرد نه چندان خوب نگران بازی چهارشنبه مقابل رئال مادرید نیست و تیمش در شرایطی متفاوت در آن بازی در زمین حاضر خواهد شد.

1691545

مائوریسیو پوچتینو گفت: "به نظر می رسید این دیدار با نتیجه تساوی به اتمام خواهد رسید. جریان مسابقه متعادل بود و ما اگرچه موقعیت های زیادی روی دروازه نیس ایجاد نمی کردیم، اما جریان بازی را تحت کنترل خود داشتیم. حریف توانست به ویژه از طریق انتقال سریع توپ به حملات ما پاسخ دهد و در پایان برنامه بازی نیس کارآمد و موثر بود. راستش را بخواهید چیز زیادی برای تحلیل این دیدار برایم وجود ندارد. وقتی نمی توانید در یک مسابقه پیروز شوید، حداقل باید تلاش کنید که مغلوب نشوید تنها گل نیس روی یک انتقال تهاجمی سریع اتفاق افتاد و این چیزی است که ما باید بهتر مدیریت می کردیم.

بارها به خودمان گفتیم که باید روی این بازی بسیار سخت در مقابل نیس تمرکز کنیم، اما همه که از لیگ قهرمانان اروپا صحبت می کنند و مدیریت این نوع شرایط آسان نیست. در این موقعیت باید انرژی بیشتری برای حفظ تمرکز تیمی داشته باشیم. نگرانی برای دیدار مقابل رئال مادرید؟ خیر، شرایط هر بازی متفاوت است. شما باید شرایط را در نظر بگیرید و بدانید لیگ قهرمانان مانند لیگ یک فرانسه نیست. فکر می کنم تیم، چهارشنبه شب در شرایط بسیار خوبی مقابل رئال مادرید در زمین حاضر خواهد شد."

دیدگاه‌ها