کد خبر : 1814149 | 16 اسفند 1400 ساعت 12:39 | 7.3K بازدید | 13 دیدگاه

برابر استقلال هم با همین انگیزه کار خواهیم کرد

تهی‌دست: به اندازه 2 بازی مقابل پرسپولیس انرژی گذاشتیم

مدافع نفت آبادان مدعی است انگیزه و انرژی هواداران طی هفته منتهی به جدال با پرسپولیس، نقش پررنگی در برتری و تلاش آنها در این بازی داشته است.

تهی‌دست: به اندازه 2 بازی مقابل پرسپولیس انرژی گذاشتیم

به گزارش "ورزش سه"، نفت آبادان در یک بازی غافلگیرکننده موفق شد پرسپولیس را شکست دهد و معادلات قهرمانی را تا حد زیادی دچار تغییر کند. شاگردان علیرضا منصوریان در یک نمایش قابل توجه و تحسین برانگیز، در شرایطی مقابل پرسپولیس به برتری دست یافتند که کمتر کسی می‌توانست پیش بینی این نتیجه را بکند. آنها اما با فرصت طلبی بزرگ خود و تمرکز بالا در تمامی دقایق بازی، مانع بزرگی برابر پرسپولیس شکل دادند. میثم تهی‌دست مدافع شمالی نفت آبادان در قلب دفاعی این تیم در کنار دیگر هم‌تیمی‌هایش توانست پرسپوليس را متوقف کند.

او درباره بازی مقابل پرسپولیس و دستیابی به برد در این بازی می‌گوید: باور کنید الان که بازی تمام شده این را نمی‌گویم اما روحیه برد و انگیزه آن را در تمامی لحظات و تمرینات قبل از این بازی هم می‌توانستیم تشخیص دهیم. به خوبی از اهمیت این بازی آگاه بودیم و می‌دانستیم پیش از سال نو این بزرگترین هدیه‌ای است که می‌توانیم به هواداران‌مان بدهیم. من خودم در سپیدرود به عنوان یک تیم پرهوادار و خاص بازی کرده‌ام. به خوبی با این نوع حس هوادار که باشگاه تمام سرمایه‌اش است آشنا هستم. خواسته آنها برای برد این بازی را می‌توانستیم در نگاه‌شان ببینیم.

 

 

مدافع نفت آبادان ادامه داد: برای تمامی دقایق بازی برنامه داشتیم. آقای منصوریان و تیم فنی‌اش با بهترین آنالیز ممکن تیم را آماده این بازی کرده بودند و به خوبی می‌دانستیم از این بازی چه می‌خواهیم و باید دنبال چه چیزی باشیم. با بالاترین آمادگی فنی و انگیزه وارد این بازی شدیم و باید بگویم به اندازه دو بازی انرژی گذاشتیم تا بتوانیم به هدفی که می‌خواهیم برسیم. پرسپولیس تیم فوق العاده‌ای است و بی جهت نیست که در پنج دوره اخیر قهرمان لیگ شده‌اند. کار بزرگی را به سرانجام رساندیم اما این پایان هدف ما نخواهد بود. بیشتر از این‌ها به هواداران نفت بدهکار هستیم و ارزش پیراهنی که بر تن داریم را می‌دانیم و باز هم برای خوشحالی آنها تلاش خواهیم کرد.

تهی‌دست با اشاره به غیبت طالب ریکانی در این بازی و حواشی شکل گرفته علیه وی گفت: این حرف‌ها خیلی عجیب و غیرقابل باور است. در همین مدت کوتاهی که در کنار او هستیم به خوبی از عشق و علاقه‌ای که به این تیم و مردم آبادان دارد آگاه هستیم. مطمئنا او خیلی راحت می‌توانست در نقل و انتقالات ما را تنها بگذارد اما همین عشق باعث شد که تصمیم خود را بر اساس قلبش بگیرد. واقعا از این موضوع ناراحت بودیم و همه ما در این بازی طالب ریکانی بودیم تا جای خالی او احساس نشود تا به بهترین شکل پاسخ این حواشی و شایعات کثیف را بدهیم. این برد قطعا به او و همچنین هواداران آبادانی تعلق دارد که به چیزی جز موفقیت نفت فکر نمی‌کنند.

مدافع نفت در واکنش به این سوال که آیا قادر خواهد بود برابر خط حمله استقلال نیز همانند پرسپولیس موفق عمل کند، گفت: ما یک تیم هستیم. برنامه تاکتیکی ما تیمی است و همه ما تلاش خواهیم کرد تا به بهترین شکل خواسته کادرفنی را در زمین اجرا کنیم. برابر استقلال نیز با همین انگیزه ظاهر خواهیم شد و فارغ از مشکلاتی که داریم برای نام نفت آبادان تلاش خواهیم کرد. امیدوارم بار دیگر شاهد هلهله شادی هواداران نفت باشیم.

دیدگاه‌ها